Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom-studerende søger 3 mdr. ulønnet praktik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henvender mig her på Amino netværket, da jeg som markedsføringsøkomon studerende på Erhvervs Akademi Sjælland, Campus Roskilde skal i ulønnet praktik i 3 måneder, 19/1-2015 - 17/4.2015, for at færdiggøre 4 semester.

Som praktikant vil det for mig betyde, at jeg kan få lov til at kombinere min personlige glæde inden for markedsføring, med min faglighed, og jeg glæder mig til at få afprøvet de teorier, metoder og værktøjer, som jeg har lært via mit studie.

Hvis jeg får fornøjelsen af at være en del af dit/jeres team, vil jeg kunne bidrage med branding og markedsføring af jeres virksomhed, og da jeg har valgt valgfagene, Markedskommunikation og Innovation & Creativity (dette på engelsk), vil jeg yderligere kunne bidrage med arbejdsområder inden for dette.

 

I forbindelse med min praktikperiode, skal jeg udover praktikken også skrive en hovedopgave, og her vil jeg kunne tilbyde at arbejde med konkrete problemstillinger, som i nu ønsker at få undersøgt. Det kunne f.eks. være en markeds, kunde og konkurrentanalyse.

 

De faglige kompetencer som især kendetegner mig, udover min faglige viden, er at jeg er god til at planlægge, og strukturere mine opgaver i dagligdagen,.

Mine største personlige kompetencer er at jeg ofte render rundt med et smil på læben, og ser altid tingene på en positiv måde. Som person er jeg meget resultatorienteret, idet at jeg arbejder målrettet og fokuseret, derudover er mit energi niveau meget højt, og jeg har det bedst med at der sker noget, og at man ikke går i stå.

Jeg er god til at tænke innovativt og kreativt, og ser ofte muligheder, hvor andre ser begrænsninger. 

Jeg god til at arbejde selvstændigt, men arbejder også godt i et team, hvor jeg er god til at gøre plads til alle i teamet, både fagligt og socialt. Jeg elsker at være i dialog med forskellige mennesker, og kan godt lide at skabe relationer.

Sprog og IT-Kompetencer 

Dansk:  Modersmål

Engelsk: Flydende

Tysk:     Forståelse

Spansk:  Forståelse

Office pakken

Sociale medier 

Hvis dette opslag lyder interessant, så kan i bare kontakte mig, så vi kan aftale et møde til en uddybende samtale 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har tidligere haft markedsføringsøkonompraktikanter i mit lille firma - og er ligeledes selv uddannet markedsføringsøkonom, så slår alt andet fejl, så send mig en mail - så kan vi måske hjælpe hinanden :)

Hilsen Morten

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det lyder rigtig spændende.

Hvor langt har du mulighed for at køre?

Vi er bosat i Nykøbing Falster.

Med venlig hilsen

Lasse Nagel

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Her har du måske et par muligheder med med et firma jeg arbejder med som underleverandør...et lille firma i Hellerup der løser performance management issues på mellemstor/stor virksomeheder, og har aldrig virklige brugt markedsføring. Jeg er ikke chefen, men hvis der er interesse, skriv til mig i et privat indlæg, og så kan vi tag den derfra. Et mindre virksomehed, med 1 dansker, 1 fra India, 1 fra England, 1 fra Costa Rica, 1 fra Kina, 1 fra TysklandSmile

Der er måske også et par muligheder i start-up området, dog som ikke har kontor endnu...

mvh

Chris

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper

Det lyder rigtigt spændende.

Jeg driver en lille konsulentvirksomhed med fokus på ERP/SAP markedet, men er ved at udvide biksen lidt.

Lige nu holder jeg til i Ringsted, hvis du er interesseret i at tage en snak så give mig evt et kald på 3053 1351

Mvh

Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Lasse,

har ikke bil. Og selvom jeg er villig til at pendle en del, så er Nykøbing F lige en tand for langt. 

Men tak for at vise interesse :-)

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil måske gerne have dig i praktik. Jeg driver www.futation.com og www.materialsampleshop.com. Jeg har en masse idéer til markedsføringstiltag, men jeg mangler ressourcer til at eksekvere.  

Kan du sende mig en mail på em@futation.com eller ringe på 21691339, så kan vi snakke om mulighederne. 

Venlig Hilsen Erik

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ting... Praktikperioden er fra. d. 12/1-2015 - 10/4-2015. Min skole har åbenbart ændret den for ikke så lang tid siden, og har ikke mulighed for at ændre i mit startindlæg. 

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi driver et start-up i København www.squarefeet.dk og er sikker på at vi kan finde studierelevant arbejde til dig hos os.

Pt. er vi 2 partnere/stiftere med yderligere 4 strategiske partnere.

Jeg er også selv Markedsføringsøkonom og vil derfor kunne være behjælpelig den vej igenem.

Så hvis det lyder interessant skriver du bare til hs@squarefeet.dk : )

Held og lykke!

Dbh

//Hasan

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle i skønne iværksættere Big Smile

Har i dag fundet praktikplads. Så er nok bedst, at erklære tråden for lukket. 

Men selvfølgelig mange tak for jeres interesse, sætter jeg virkelig pris på. Men jeg kan desværre ikke være i praktik 9 steder på én gang Big Smile

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)