Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til manglende konvertering i shop

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ting som bør forbedres i din shop.

Jeg vil anbefale dig at lave nogle brugertest. Inviter nogle venner/bekendte forbi, og stil dem nogle opgaver

Hvad koster fragt?

Fås en rød nederdel i str. 5 år

Læg en kjole i indkøbskurven og gå til kassen

osv osv..

Ideen med sådan en brugertest, er at brugeren, skal "tænke højt", og du kan sidde ved siden af uden at hjælpe, og se hvordan en bruger som ikke kender din shop, navigerer rundt.

Prøv evt. at google "tænke højt test" eller "brugertest af webshop", så kan du sikkert få lidt inspiration.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrig - er det lovligt at tage mobilepaywebshops

Jeg havde selv overvejet det på et tidspunkt, men hvad jeg kunne læse mig til, er det ulovligt og må kun bruges af fysiske butikker.

Eller er det mig der har misforstået reglerne? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Lars for dit brugbare svar 

Det vil jeg prøve

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Fashion - Seller for dit svar - Problemet med den "lille" Shop er meget indlysende når jeg ser det på "skrift"

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Maj for svar - Du har helt ret.

Dejligt lige at få andre "øjne" til at se på problemet.

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtig Daniel K - Tusind tak for dit svar

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Dansk Kontorstole forsyning - Jeg er helt klar over det ikke er det bedste shopsystem.

Men da midlerne desværre er små, da der ikke rigtig kommer nogle ordre blev det denne da den er gratis.

Kan du anbefale et godt shopsystem, der ikke koster en herregård?

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Henrik.

Rigtig dejligt med noget feedback - dejligt så jeg ved hvad jeg skal arbejde med.

Jeg har før haft webshop hos Goldenplanet med Brugskunst - Det gik ok ikke overvældende, så jeg besluttede at købe mig til SEO.

Det var det værste jeg kunne gøre, jeg anede intet om SEO selv, som jeg også fortalte ham der lavede mit SEO. Det resulterede i at han snød mig godt og grundigt gennem 9 mnd.

En masse penge fattigere og en shop der var "røget" helt af Google - ØV ØV. Jeg måtte desværre lukke shoppen derefter.

Så jeg har ikke købt SEO her og har en gratis shop, da jeg tænkte at jeg kunne starte med det og når der så kom ordre og penge ind kunne skifte til noget bedre. Men ordrene er jo desværre ikke kommet endnu, men håber det kan hjælpe når jeg får rettet op på fejlene i min shop.

Fin shop du har - Også pøj pøj til dig med den.

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja.
I wordpress/woocommerce kan du opsætte en flot og fornuftig shop gratis. Hvis ikke du vælger et gratis tema så kan der selvfølgelig være lidt udgifter der.
Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med så bare smid mig en mail på mette@startupsupport.dk så finder vi ud af noget...
Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, er det min fornemmelse at det er dit design og brugervenlighed der fejler.

Paypal er ved at udfase muligheden for at kunden kan betale uden at have en profil hos dem. Det er sket med min paypal konto. Jeg ringede til Paypal for at få en forklaring og fik det bekræftet af dem. Så hvis du ikke har mistet den mulighed endnu, så gør du det snart.

Da jeg gik fra Paypal til Dankort betaling, der gik mit salg også væsentligt op.

Jeg er sikker på det vil hjælpe med Dankort og et nyt design. Et nyt færdig lavet design kan du købe billigt her http://themeforest.net/ Jeg købte mit eget design til 600 kr.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)