Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til manglende konvertering i shop

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber der er nogen af jer, der kan komme med jeres bud på hvorfor jeg stort set intet sælger i min shop?

Jeg har lidt over 400 tilmeldte til mit Nyhedsbrev, og sender nyhedsbrev ud ca. 1 gang i mnd. - Men det må være meget kedeligt nyhedsbrevet da der ikke kommer nogen ordre ind efter udsendelse.

Jeg har også en Facebook side hvor jeg flittig ligger noget ind, det giver desværre heller ingen ordre.

Så lidt hjælp modtages med kyshånd

Vh Anja

www.petitflora.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har siddet i 3 minutter og læst rundt, men jeg kan ik finde varerne? Hvor gemmer du dem?

Du bør gøre din forside meget mere simpel, og reducerer noget af alt det tekst, evt lave en "Om" side, hvor du skriver det, fremfor at det står på forsiden og tager plads...

Men det største problem er, at jeg ik kan finde varerne :/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PS nu fandt jeg linket til shoppen, det er alt alt alt for godt gemt...

Hvorfor bruger du ikke din forside til at sælge produkter?

Du skal ligeledes passe på med, at siden åbner op i nye vinduer, når man f.eks går ind i en af kategorierne. Det skræmmer kunder væk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du gemmer varerne væk - det dur ikke - og så har du alene på forsiden et hav af stavefejl, og det går ud over troværdigheden - jeg ville simpelthen ikke føle mig tryg ved at afgive en bestilling i en webshop, hvor det ser ud til, tingene er gået lidt for hurtigt.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Jeg har siddet i 3 minutter og læst rundt, men jeg kan ik finde varerne? Hvor gemmer du dem?

De er gemt væk under fanen shop øverst til venstre. 

Din shop er ikke rigtig up to date, og vil foreslå at du får et helt nyt og mere tidssvarende og brugervenligt design.

Du skal have vare på din forside, hvor du skilter med produkter i fokus, tilbud eller lign.

Dernæst skal du inddele dine produkter i overordnede kategorier, der gør det nemt for kunderne at navigere i din shop.

Du mister ligeledes utrolig mange kunder, ved kun at modtage paypal. Det vil derfor være en rigtig god idé at få en indløsningsaftale med nets eller andre, så du kan modtage dankort, master og visa.  

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør det kort.

NY SHOP :P

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg fandt dine varer, skulle dog lige opdage din "shop" knap først -> få shoppen frem på forsiden

1 eller flere af dine varegrupper i shoppen er tomme -> slå dem hellere fra så efter min mening

Dine teksten i venstre og højre siden overdøver resten af siden og det dermed meget forstyrrende/svært for evt. kunder at finde rundt -> få den sat i nogle bokse eller gør dem mindre markante, eller flyt dem helt til en "om shoppen" siden ..mange muligheder

men mest vigtigst af alt ... det er et svært marked, har du SEO på? Kører du facebook reklamer (ikke de hjemmelavede, men nogle prof nogle), gør du andet for at trække kunder til? Min siden er hører ikke til i toppen af flotte / skønne siden, men efter utrolig meget fokus på SEO (købt) har jeg endelig fået gang i shoppen. Det har været dyrt, men pengene værd!

og det er kæmpe forskel på at købe sig til SEO og Facebook reklamer, især hvis man ikke har 100% styr på det, det fandt jeg udad

Ellers er det bare at klø på og gøre opmærksom på sig selv, afprøve nye ideer mv :)

Lykke til herfra

Venlig hilsen
Henrik

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Romantik.

Som alle andre skriver, så er dine vare gemt. Samt andre små ting du hurtig kan forbedre.

Her er nogle råd:

  1. Menu fonten er mindre end resten af teksten på din hjemme. Det skal være omvendt, en menu skal være synlig, ellers bliver det ret så svært for de besøgende at finde frem til dine undersider.
  2. Du har to sidebar. Its a no go. Enten skal du have ingen eller kun en (med mindre den til venstre er en menu). Din side er smal i forvejen, at du så bruge en bar i hver side, gør den endnu smallere. Dvs. selve main siden, altså det vigtigste har samme areal som de to sidebar du har sammenlagt. Brug pladsen optimalt.
  3. Din slider kan du udnytte en del bedre. Først og fremmest af 2 af billederne til ingen nytte. Fordi der ingen tekst er på ej heller kan man trykke på dem og se produktet der er vist på slideren.
  4. Gøre brug af CTA (Call Too Action). Det jeg mener her, er at du skal fremhæve de ting du gerne vil have dine besøgende skal gøre. Dette gøre normalt ved at placere en knap af en eller anden farve anden end din sides nuancer, den skal altså stå frem så man lægger mærke til den med det samme.
  5. Jeg kan se at du har 664 likes på din facebook side, det kan man desværre ikke se på den lille facebook billede du har oppe i højre hjørne, der står at du har 0. Den skal altså forbindes til din korrekte facebook side, så den viser det korrekte tal.
  6. Jeg har ikke kunne finde et cvr nummer.
  7. Din underside "Handelsbetingelser/kontakt" er meget forvirrende at læse. Du centrere alt teksten på hele hjemmesiden, som er meget unormalt. Teksten skal til venstre ligesom i bøger og ca. 99% andre hjemmesidernettet.
  8. Alt i alt virker hjemmesiden en smule roden, da det er svært at navigere rundt, randam placering af tekst og billeder.
  9. En hjemmeside skal være brugervenlig og åbne sig op for de besøgende, din side gør alt det modsatte. De lukker den ned da det er en frustration og irritation.
  10. Tag fat i en der hjælpe dig med brugervenligheden, grafikken og programmeringen. Altså en der kan puffe dig i den rigtige retning.

Håber det var til lidt hjælp.

Hav en god dag.

Mvh. Alexander

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør gøre det Shopping link meget større og tydeligere det alt for nemt at overse!

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

TUSIND TAK for dit lange uddybende svar.

Jeg kan lige præcis se alt problematikken på min side, når jeg læser dit svar - Dejligt, tak.

Vh Anja

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)