Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en DJ til nytår - natklub eller store events? söger råd til at få en DJ/artist ud og spille i DK. http://lookymusicdotcom.wordpress.com/

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tyrkiet, pride KBH og Malmö er bare et brökdel af de steder hvor Patrick sloth har lagt publikum ned og fået festen op og köre. Nu er det Danmark som har chancen til at få Patrick til din fest, event, natklub og meget mere.

Som agent for dette unge talent söger jeg natklubber som har interesse at få Patrick ud og spille og han er endnu mere klar til at give et brag til nytår.Så mangler du en DJ til din kämpe fest af et nytår - natklub eller store events så kontakt mig på annchanielsen@hotmail.com og så starter festen.

 

Som ny i branchen söger jeg råd til hvordan andre agenter, manager kommer ud med deres artister og får dem til at blive et kendt navn indefor branchen. hvordan markedsföre I jeres artist?

Patrick er kendt I malmö men som bekendt er det ikke det störste marked så nu har ejg en plan at vi skal sates mere for han har sgu et talen og efter hver gig kommer folk til ham og roser ham. Nu er palnen at Patrick skal fra dj til artist og producer egen music som han er godt igang med.

Er der nogle som har gode råd til hvordan de har gjordt eller hvordan jeg skal gore.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)