Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop!: VapeDinUrt.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen venner! Smile

Så er min webshop som jeg har lavet i WooCommerce langt om længe ved at se meget godt ud i det hele taget syntes jeg! Jeg er meget i tvivl med logoet og baggrunden, syntes I det fungere godt, eller syntes I jeg burde gøre det mere simpelt og med en hvid baggrund med nogle simple effekter, som jeg havde tænkt først?

Det ville være super fedt hvis nogen af jer ville prøve at tjekke siden ud, og skrive hvad I syntes om designet og evt brugervenligheden og webshoppen i det hele taget! Alle former for kritik modtages glædeligt!! Smile

Link til webshoppen: VapeDinUrt.dk

Hilsen Simon

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det der kommer nu skal I ta' i god hånd, for det er ment sådan :)

ja, det er ikke lige min smag. Men det er nu en gang også min holdning til hash.

Det jeg synes I skal gøre bedre:

Giv den noget troværdighed, enten ved at fjerne jeres baggrund. Det er en meget lille gruppe I henvender jer til, for mit vedkommende mistet jeg alt, da jeg så baggrunden og logo. Så måske I skulle gen overveje det!
Giv jeres evt. kunde noget tydeligt information på, hvor langt tid det tager at sende varen. Hvilke fragtmænd bruger I? Hvad er fragtprisen. Sådan nogle ting...
Jeg mangler også nogle handelsbetingelser.
Synes ikke det ligner en webshop, mere henad en blog med salg af en art...

Hvis I fikser det, hvilket er op til jer, er der muligheder!

Philip
www.rebusta.dk  

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Hmm. Det første jeg ser på jeres hjemmeside er: <citat>Jo, besiddelse af Cannabis er stadig ulovligt i Danmark, men det er heldigvis ikke ulovligt hverken at sælge eller besidde udstyr til brug af Cannabis.<citat slut>

Allerede der har i desværre tabt mig. Hvad er den dybere mening med at bede et fornuftigt publikum ( Amino brugere) anmelde et produkt der er beregnet til brug af ulovlige rusmidler ? Lad gå med at udstyret er lovligt, men det kan man bestemt ikke sige om det udstyret er beregnet til.

Desværre, men Cannabis er ulovligt. Cannabis er skadeligt. Så er jeg i øvrigt ligeglad med om udstyret er lovligt, om hjemmesiden er flot eller om i er gode til at sælge varen. I får ingen stjerner fra mig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Philip Absalonsen:

Hej,

Det der kommer nu skal I ta' i god hånd, for det er ment sådan :)

ja, det er ikke lige min smag. Men det er nu en gang også min holdning til hash.

Det jeg synes I skal gøre bedre:

Giv den noget troværdighed, enten ved at fjerne jeres baggrund. Det er en meget lille gruppe I henvender jer til, for mit vedkommende mistet jeg alt, da jeg så baggrunden og logo. Så måske I skulle gen overveje det!
Giv jeres evt. kunde noget tydeligt information på, hvor langt tid det tager at sende varen. Hvilke fragtmænd bruger I? Hvad er fragtprisen. Sådan nogle ting...
Jeg mangler også nogle handelsbetingelser.
Synes ikke det ligner en webshop, mere henad en blog med salg af en art...

Hvis I fikser det, hvilket er op til jer, er der muligheder!

Philip 

Hej Philip, tak for din feedback! Smile 

Nu er webshoppen jo henvendt til målgruppen der bruger cannabis, men det er ikke det jeg ønsker en kritik af, men rent designmæssigt af webshoppen Wink

Fragtpris samt metode, står både i en af infoboxene nederst på forsiden, i FAQ samt ved checkout, og jeg syntes min kontakt side gør webshoppen ret personlig og troværdig. Handelsbetingelser er der også ved når du checkouter og link til den i FAQ.

Det ville være super fedt hvis du ville tjekke siden ordentligt ud, og så evt fortælle hvad du syntes om designet, hvis vi nu glemmer at det har noget med hash at gøre Wink

Hilsen Simon

Viggo Poulsen:

Hej Simon

Hmm. Det første jeg ser på jeres hjemmeside er: <citat>Jo, besiddelse af Cannabis er stadig ulovligt i Danmark, men det er heldigvis ikke ulovligt hverken at sælge eller besidde udstyr til brug af Cannabis.<citat slut>

Allerede der har i desværre tabt mig. Hvad er den dybere mening med at bede et fornuftigt publikum ( Amino brugere) anmelde et produkt der er beregnet til brug af ulovlige rusmidler ? Lad gå med at udstyret er lovligt, men det kan man bestemt ikke sige om det udstyret er beregnet til.

Desværre, men Cannabis er ulovligt. Cannabis er skadeligt. Så er jeg i øvrigt ligeglad med om udstyret er lovligt, om hjemmesiden er flot eller om i er gode til at sælge varen. I får ingen stjerner fra mig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Hej Viggo, kan altså ikke passe, tror du ikke du har været inde i FAQ'et og læse?

Som sagt ønsker jeg ikke at diskutere hverken mine produkter eller om cannabis skal være legalt eller ej, jeg beder naturligvis ingen på amino om at vurdere mit produkt(???) men laver selvfølgelig kun min tråd her på amino for at få feedback på designet og brugervenligheden af min nye webshop. Hvis du ikke har lyst til at give mig det, så fred være med det, men så vær venlig at finde et andet sted at andet sted at sprede din dårlige karma, jeg er ikke interesseret i dine meninger om cannabis, og de er på ingen måde relevante Wink

Hilsen Simon

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Dit svar er fyldt med arrogance så det basker, Viggo. Det er meget muligt at du ikke selv går ind for cannabis, men at du hakker så meget ned på Simons projekt er utroligt uhøfligt. Spild din tid et andet sted, og spar os fra din arrogante holdning.

@Simon: Få fjernet jeres pop-up boks, eller få renskrevet teksten så den virker mere professionel. Derudover synes jeg det vil være en super god idé, hvis du fik sat et betalingsmodul op til PayPal. Derudover er det en god idé at få fat i en grafiker, som kan få skabt en lidt mere tryg stemning i form af pænere billeder. Og få da også lige en anden gradient i de 4 bokse på siden - det sort/grålige ser meget dystert ud.

Held og lykke med projektet! Geeked

Edit: Viggo er vidst en smule aften sur, tak for den ene stjerne! Skype-Giggle

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg vil da gerne lige starte med at sige, at jeg intet har til overs for de produkter i sælger, men lad det nu lægge, da dette intet har med sagen at gøre.

Jeres hjemmeside er rigtig flot og enkel. Måske var det en ide at smide de mest solgte produkter, på forsiden? Nu kender jeg ikke særligt meget til jeres målgruppe, men ellers ville jeg da også sige at i bør genoverveje baggrunden. Det har heller ikke været muligt for mig, at finde frem til handelsbetingelserne?


Med venlig hilsen

Jonas Wiuff

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er så lovligt at sælge, kan jeg ikke forstå at der gøres så meget ud af at forsikre, at pakken er helt neutral og anonym!

Der er adskillige grammatiske fejl i faq.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er nogle ting, som jeg ville ændre.

- Ville centrere "© 2014 VapeDinUrt.dk. Alle Rettigheder er forbeholdt. CVR: 36126221" 

- Lave jeres "Om os" side som en selvstændig side og ikke under "Kontakt

- Lave "Items" om til vare(r).

- Så vidt jeg kan se, så kan man kun vælge Post DK som fragt mulighed. Få evt. GLS, Bring mm.

Håber du kunne bruge det. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Fabricius:
@Simon: Få fjernet jeres pop-up boks, eller få renskrevet teksten så den virker mere professionel. Derudover synes jeg det vil være en super god idé, hvis du fik sat et betalingsmodul op til PayPal. Derudover er det en god idé at få fat i en grafiker, som kan få skabt en lidt mere tryg stemning i form af pænere billeder. Og få da også lige en anden gradient i de 4 bokse på siden - det sort/grålige ser meget dystert ud.

Held og lykke med projektet! Geeked

Hej Oliver, mange tak skal du have! Smile

Tak for din kritik, nuancen af boxene var også noget der irreterede mig, men jeg har nogle ikoner til boxene i støbeskeen, og grafikeren der har lavet det siger at boxene bliver nødt til at være så mørke hvis ikonerne skal se godt ud, så jeg håber det hjælper når de kommer!
- Hvilke billeder kan du ikke lide? Smile 

Hilsen Simon

Jonas Wiuff:
Jeres hjemmeside er rigtig flot og enkel. Måske var det en ide at smide de mest solgte produkter, på forsiden? Nu kender jeg ikke særligt meget til jeres målgruppe, men ellers ville jeg da også sige at i bør genoverveje baggrunden. Det har heller ikke været muligt for mig, at finde frem til handelsbetingelserne?

Ja indtil idag har jeg haft en helt hvid baggrund, og planen var er er muligvis stadig at lave den meget mere simpel, evt hvid med nogle fede effekter, hvad tror du ville fungere bedst? Smile

Fru Hartmann:
Hvis det er så lovligt at sælge, kan jeg ikke forstå at der gøres så meget ud af at forsikre, at pakken er helt neutral og anonym!

Der er adskillige grammatiske fejl i faq.

Tjah, det er vel ligeså lovligt som alt andet der ikke er ulovligt? Big Smile Syntes nu du overdriver en del, men det med at pakken er diskret nævner jeg i FAQ'et, og gør jeg, fordi nogle måske ville foretrække at holde det for sig selv, hvis det miljø man kommer i nu ser ned på den slags eller noget.

- Okay, det vil jeg tjekke op på! Smile

Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Få designet en ny header, så der ikke er så meget hvid baggrund. Derudover vil det også se bedre ud med en anden typografi IMO.

Sig endelig til, hvis du har brug for nyt grafik - jeg mangler referencer, og gør det derfor billigt Skype-Wink

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)