Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en app udvikler

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Aminoer!

Kender i nogen udenlandske firmaer der levere professionelle apps til billige penge?

Har i evt. selv bestil derfra? Hvad betalte i? Hvad går jeres app ud på? :-)

// Jannick

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik fortalt af en kammerat, at apps er enormt dyre i Danmark.

- Den skal btw være på engelsk som start, og flere sprog senere hen, så gerne med translateable filer! :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt arbejdskraft er dyrt i Danmark. Tilgengæld er kvaliteten så også for det meste i orden i Danmark :)

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget på jeres side, og det ser lovende ud. Det eneste problem er, at jeg er på budget. Så søger nærmere en fast pris, end en timepris! :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - jamen så har du jo nok også en rock solid kravsspecifikation?

Jannick Langkjær:

Har kigget på jeres side, og det ser lovende ud. Det eneste problem er, at jeg er på budget. Så søger nærmere en fast pris, end en timepris! :-)

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har det hele i hovedet. At få det ned på papiret, forventer jeg at gøre i samarbejde med udvikler, da dette skaber en bedre fælles forståelse! :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Man kan vel først give en fast pris hvis planen, designet og alt er nedfældet og ikke kan ændres efter udvikler går igang.

Hvis udvikler skal med til at samarbejde med at nedfælde den store plan, skal hans timer jo også dækkes mens han deltager i den plantegning ikke? ;)

Jannick Langkjær:

Ja, jeg har det hele i hovedet. At få det ned på papiret, forventer jeg at gøre i samarbejde med udvikler, da dette skaber en bedre fælles forståelse! :-)

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikler er ikke med i planlægningen. Det er planlagt. Udvikler er blot med til at få det sort på hvidt, så alle parter er enige i planen, og så komme med et tilbud. Hvis nedfældet ændres, må der betales mere fra min side af, det er klart. Meen, skulle det dog ikke, da jeg er sikker på min idé!

Send en privat besked, hvis du er interesseret i at høre hvad appen skal kunne, og så kan du jo komme med en pris derefter. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke komme med en pris uden en fuld og rock solid beskrivelse som ikke kan ændres.

Det er som at sige man vil ha bygget et hus, og så blir man bagefter uenige om hvor vinduerne skal sidde og hvad træ der skal bruges i udhænget :)

Jannick Langkjær:

Udvikler er ikke med i planlægningen. Det er planlagt. Udvikler er blot med til at få det sort på hvidt, så alle parter er enige i planen, og så komme med et tilbud. Hvis nedfældet ændres, må der betales mere fra min side af, det er klart. Meen, skulle det dog ikke, da jeg er sikker på min idé!

Send en privat besked, hvis du er interesseret i at høre hvad appen skal kunne, og så kan du jo komme med en pris derefter. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)