Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger aflønnet udelukkende på provision?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min umiddelbare tanke er at det lyder af for lidt.

Hvis man skulle opretteholde en løn der var til at leve af såfremt man var fuldtidssælger hos dig skulle man vel op og sælge minimum 2 standard hjemmesider om dagen. 

Skal man ikke leve af det, men der i mod have det som fritidsjob skal man vel ikke have en meget mindre timeløn, hvilket stadig giver 2 hjemmesider om dagen, eller et salg pr. ca. 4 time.... 

Men jeg er ikke sælger, og tror heller aldrig jeg bliver det. Ikke uden en eller anden form for grundløn :-)

Held og lykke med det. Som sagt aner jeg ikke noget om salg, og om hvor mange løsninger det vil være muligt at sælge. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom . Hvordan og hvorledes skal din sælger komme i kontakt med eventuelle kunder ? Har du tænkt dig at købe en "kunde" liste eller skal sælger også være opsøgende sælgere ?

fordi er forarbejdet gjort så er det lettere end hvis sælger også skal finde kunden. 

Får sælger også 10% af opfølgende support og ændringer og tilkøb ? 

mvh Mike

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom

Vi har freelance-sælgere siddende på 100% provision til aflønning med 20% af det de sælger. Dette gælder både første salg og alle fremtidige køb, som kunden måtte foretage, så længe sælgeren er på kontrakt hos os.

Dette skyldes bl.a., at vi gerne vil uddanne vores sælgere til at være konsulenter for kunden og sikre, at alle salg sker på baggrund af en lyst til at opfylde kundens behov frem for pistolsalg.

Af denne årsag forsøger vi at sikre, at konsulenten også får valuta for sit arbejde, når han bruger den tid det tager at skabe den optimale løsning for kunden.

Som regel tilbyder vi derfor også de første 2-4 måneder en minimumløn på 20.000 kr., så konsulenten kan fokusere på produktkendskab og hvordan vi bedst kan finde og opfylde kundens behov, før konsulenten fokuserer på hans målsætninger.  

Mvh

Rasmus Schultze

www.founthouse.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)