Du kan for et eksempel få 3 pakker cigaretter eller 3 pakker hakket oksekød på tilbud. Men hvad betyder det for dig at du har dit IT placeret hos os? Så hvis du har behov for dine egne virtuelle servere, placeret i danske datacentre, med danske medarbejdere der tager telefonen når du ringer, så få din næste virtuelle server hos os! Vi tager imod bestillinger i dagtimerne (8-16) på telefon 6913 6920, og uden for telefonåbningstid via mail til info@iodc.dk Læs mere om alle vores ydelser og services på vores hjemmeside http://iodc.dk |
Hej IODC
Umiddelbart ser det lovende ud. Men I er meget forsigtige med at oplyse på jeres hjemmeside, hvad det reelt koster. Hvad er f.eks. prisen for en Windows server, med 2GB ram, 1 kerne ? Kan i evt. henvise til en prisberegner på jeres hjemmeside (jeg kan ikke finde den) ?
Hvad er jeres historik ? Hvor mange og hvor store site driver I ? Jeg kan se at jeres CVR nummer blev oprettet d. 06.10.2014, hvad er jeres historie inden da ? Driver I jeres egne servere ? I Danmark ?
Undskyld mine mange spørgsmål, men hosting er i høj grad et spørgsmål om tillid, og ikke kun et spørgsmål om billigste pris. Håber på at I kan gøre mig interesseret :-)
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.vipilon.dk