Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan du få for 99,- i Danmark? Hvad med en VPS hos os?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan for et eksempel få 3 pakker cigaretter eller 3 pakker hakket oksekød på tilbud.
Med vidste du, at du også kan få en af vores mest solgte virtuelle servere i 30 dage for 99,-?

Hos os får du en virtuel server med 2 Xeon kerner, 2GB RAM - 30GB 100K IOPS SSD harddisk og fri trafik med garanteret netværkshastigh.
Vi pakker det hele nydeligt sammen til dig i et nemt, og overskueligt kontrolpanel fra VMware hvorfra du kan styre ALLE aspekter af din virtuelle server hos os!

Men hvad betyder det for dig at du har dit IT placeret hos os?
Vores nuværende kunder er ellevilde med at deres virtuelle servere bare altid er online! Vores kunder er også meget begejstret for vores unikke support samt det faktum, at de kan ringe til os, skrive til os og ja, endda besøge os på vores adresse. Men mest af alt, så er vores kunder specielt glade for at de kan få ALT dette, for så få penge.

Så hvis du har behov for dine egne virtuelle servere, placeret i danske datacentre, med danske medarbejdere der tager telefonen når du ringer, så få din næste virtuelle server hos os! Vi tager imod bestillinger i dagtimerne (8-16) på telefon 6913 6920, og uden for telefonåbningstid via mail til info@iodc.dk

Læs mere om alle vores ydelser og services på vores hjemmeside http://iodc.dk

Med venlig hilsen
De glade iODC gutter og gutinder

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej IODC

Umiddelbart ser det lovende ud. Men I er meget forsigtige med at oplyse på jeres hjemmeside, hvad det reelt koster. Hvad er f.eks. prisen for en Windows server, med 2GB ram, 1 kerne ? Kan i evt. henvise til en prisberegner på jeres hjemmeside (jeg kan ikke finde den) ?
Hvad er jeres historik ? Hvor mange og hvor store site driver I ? Jeg kan se at jeres CVR nummer blev oprettet d. 06.10.2014, hvad er jeres historie inden da ? Driver I jeres egne servere ? I Danmark ?

Undskyld mine mange spørgsmål, men hosting er i høj grad et spørgsmål om tillid, og ikke kun et spørgsmål om billigste pris. Håber på at I kan gøre mig interesseret :-)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.vipilon.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 09:23

Viggo Poulsen:
Umiddelbart ser det lovende ud. Men I er meget forsigtige med at oplyse på jeres hjemmeside, hvad det reelt koster. Hvad er f.eks. prisen for en Windows server, med 2GB ram, 1 kerne ?

Meget relevant spørgsmål, som jeg nok burde have skrevet i opslaget! :) Så skal der selvfølgeligt tillægges merudgiften for et spla windows server licens.

Viggo Poulsen:
Kan i evt. henvise til en prisberegner på jeres hjemmeside (jeg kan ikke finde den) ?

Vi har ikke nogen prisberegner på vores side, og det er af den simple grund at vi stort set kun sælger tilpassede løsninger, til tilpassede priser.
Jeg kan dog stille nogle eksempler på virtualisering her:

Fælles for alle løsninger: Windows tilføj 129,- for Windows server 2008/2012 standard licens (med mindre du selv har SPLA licenser).
VPS - Xeon 2 Kerner - 2GB RAM - 30GB SSD 100K HD - Linux: 99,-/mnd
VPS - Xeon 2 Kerner - 4GB RAM - 40GB SSD 100K HD - Linux: 159,-/mnd
VPS - Xeon 4 Kerner - 6GB RAM - 60GB SSD 100K HD - Linux: 219,-/mnd
VPS - Xeon 6 Kerner - 8GB RAM - 100GB SSD 100K HD - Linux: 299,-/mnd
VPS - Xeon 8 Kerner - 10GB RAM - 140GB SSD 100K HD - Linux: 399,-/mnd 

Vi har dog flere løsninger, med helt op til 600GB SSD HD, 48GB RAM, 16 Kerner m.v.
Løsningen kan også leveres med SAN (iSCI/NFS) drev, backup løsning, eget LAN/WLAN og mange andre spændende produkter!

Viggo Poulsen:
Hvad er jeres historik ? Hvor mange og hvor store site driver I ?

Vi er det "gamle" Connspire ApS, så vi har efter vinter 2 år på bagen så at sige. Vi har mange kunder, alt fra energi selskaber til legetøjsbutikker. Se vores reference liste på vores hjemmeside, og læs eventuelt om os på TrustPilot :)

Viggo Poulsen:
Driver I jeres egne servere ? I Danmark ?

Alt er driftet i Danmark - alt!
Vi har dog server clustere i både England og Holland også, grundet efterspørgsel fra kunder, så det er også muligt at udvide dine behov til syd og vest for grænsen :) - men alt hvad vi har hostes som udgangspunkt i Taastrup eller Hvidovre. 

Viggo Poulsen:
Undskyld mine mange spørgsmål, men hosting er i høj grad et spørgsmål om tillid, og ikke kun et spørgsmål om billigste pris. Håber på at I kan gøre mig interesseret :-)

Det er helt rigtigt! Tillid er det vigtigste hos din udbyder! Du skal kunne stole på at de gør hvad de gør, og at de hjælper dig når du har behov!
Jeg håber ihvertfald at mine få svar her har hjulpet dig videre i din beslutningstagen!

Med venlig hilsen
Ronnie
ronnie@iodc.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)