Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommisionssalg eller anden salgsmetode

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

Som så mange nok har spørgsmål til, så handler netop mit indlæg om at få sat salg igang i de fysiske butikker.

Jeg er en af dem, som ved siden af mit 7-16 arbejde, har en "hobby", hvor jeg designer beklædning til mænd.
Eftersom pengene varerne bliver købt hjem for er fra min egen pung, så har jeg ikke varer som ligger og tager renter.. men men men, eftersom jeg så har kontakt til 2 af mine bekendte, som håndtere varerne via deres webshop, så har jeg et mindre salg der - Resten er salg gennem familie/venner.

Da jeg til februar åbner min modeblog, så vil jeg udvide min horisont, og give mit publikum muligheden for at komme til de fysiske butikker og se/mærke/købe varen.
Eftersom jeg ved, at butikkerne har handlet deres varer hjem til sommeren 2015, og budgettet nok er brugt, så vil jeg være ret sent på den, hvis jeg stiller mig og ringer på deres dør, for at sælge mine varer.

Jeg er derfor ude i at finde salgsled, og eventuelle butikker, hvor det er muligt at få et hjørne, hvor man kan indgå en aftale om noget kommisionssalg.
Yderligere, så søger jeg længere ud i verden, hvor det er muligt at kunne få en fod indenfor.
Her tænker jeg noget som agenter/agenturer.

Er der en som kan anbefale mig en side, at kunne søge efter virksomheder som dette?
Gerne i Tyskland og Frankrig - andre lande er selvfølgelig modtagelig :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kunne vi se noget af det du laver ?

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Helt sikkert. Kan jeg få dig til at sende en mail til nimpro( a )hotmail.com med hvem I er.

Andi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)