Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris til webshop med salg af tøj

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har prøvet kræfter med et lidt anderledes design end vi normalt arbejder med og har fået opsat webshoppen www.brands4you.dk med salg af tøj.

Der er ikke helt den samme succes som på de øvrige webshops vi har opsat og vil derfor meget gerne høre jeres mening om hvad der ikke virker på webshoppen.

Skyd løs og lad os blive bedre.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Martin

 

Grundlæggende er siden ganske fin.
Nu valgte jeg at logge på bærbaren for at se siden, og der er derfor en del småting, som I gerne må rette op på.

- For langt mellem menupunkterne
- Al for store produktbilleder (benyt de velkendte forstørrelsesmetoder i stedet for - det er nemmere for dem som gerne vil se det hele tæt på)
- Lav søgefunktion simpel i en af hjørnerne (det virker til at I vil have jeres kunder skal benytte sig mere af den funktion, end selve menupunktet)

Keep on the good Work :-)

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan godt se at vi på de lidt mindre skærmopløsninger har fået presset søgefeltet ned grundet for bred topmenu. Det vil jeg få fixet med det samme.

Det har været helt bevidst at vi har valgt de store produktbilleder for at lave noget anderledes, men hvis det er dem der er skyld i at succesen er udeblevet må vi jo få tilpasset det. Under hvert enkelt produkt har vi også zoom funktionen som dog ikke zoomer meget når billedet i forvejen er stort.

Mange tak for feed back

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Jeg synes det er en super flot side i har fået lavet, hvor man virkelig kan se i har lagt en masse tid i det! 

Den vises også rigtig godt på min samsung tablet :)

Venlig hilsen 

Mark Rune 

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Rune:
Jeg synes det er en super flot side i har fået lavet, hvor man virkelig kan se i har lagt en masse tid i det! 

Mange tak Rune.

Vi syntes også selv at vi har fået lavet noget flot, men det er desværre sådan at de andre sider med noget mere kedelige (og traditionelle) designs som vi har opsat giver flere besøgende og flere kunder.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nok jeg ville se en smule på det rent grafiske. Her mener jeg jeres billeder generelt.
Jeg mangler lidt en rød tråd gennem billederne, da den måde i benytter foto på giver et meget rodet indtryk og specielt jeres zoom funktion på varekortet stikker helt af.

Jeg ser shoppen på en 24" skærm Windows styresystem.

Jeg ville nok bruge tid på:

Systematik i billedebrug.

Ens måde at behandle billeder på (fritlægning eller baggrund)

Hvilke billeder vil i bruge (packshot, lookbook elle imagephoto)

Størrelser og formater (syntes jeres er alt for store hvilket bliver noget rod når i får flere pordukter ind i shoppen)

Alt ovenståend kan hjælpe jer til at få ro på siden og ikke forvirrer øjet alt for meget. kunderne har en tendens til at smutte hurtigt hvis de ikke lige kan overskue siden og her gerne skulle se mange produkter på samme tid.

Go´fornøjelse. 

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feed back Fresno Bob :)

Det bliver taget med i overvejelserne af hvad vi skal gøre.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tydeligt der er lagt timer i det, men jeg har heller ikke det aller bedste indtryk af det grafiske. Det kan der måske arbejdes videre på evt. med flere kolonner?

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har I meget trafik på siden som ikke konverterer til salg? Eller er I ude efter mere trafik?

Siden har lidt et "tablet" look
Indholdet fylder helt ud til kanten på min 13" mac. Det er meget store elementer - som nemt kan rammes med en finger via en tablet. 
Men på en laptop er det for mig bare ikke helt ideelt at der ikke er noget luft og mere synlig menu-struktur. 

Fx http://www.stylepit.dk/ har pæn luft ude i siderne - og giver mig bedre en oplevelse af overblik og struktur.

Dropdown-menuer giver mig ikke et godt overblik.

Slider/karrusel
Jeg er personligt ikke meget for bevægende elementer.
Nogle forskellige split-tests og analyser viser at det konverterer godt.. Andre det modsatte. Og jeg er ikke vild med dem. 

Produktsider
Under fx herretøj får jeg som det første en oversigt over fire forskellige strømper. Det viser mig ikke et bredt udvalgt - og intet relevant.
Samtidig er produkterne meget store - og der er ikke synlig oversigt over relevante produkt-kategorier.

Tilbage hos stylepit får jeg et bedre overblik på deres produktside - med forskellige produkter fra kategorien og en fin synlig menu:
http://www.stylepit.dk/mand/toj

Fordele?
Hvilke fordele er der hos jer? Er der gratis fragt, hurtig levering og returret?

Jeres info-sider ligger gemt i footeren. Når man kommer ind på dem så er de ikke nemme at læse - da det er hvid tekst på mørk grå. Samtidig er linjerne meget bredde.

Kurv
Kurven viser ingen status på hvor meget der er i den. Fx samlet ordreværdi (evt. inkl. porto).

Det var lige et par punkter, som jeg håber gavner.

VH Jonathan

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side! Og lækkert at den er responsive.

Jeg savner dog lidt en "køb nu" knap direkte fra produkt overblikket... Det er lidt træls at man skal helt ind på produktet for at kunne tilføje det til kurven :-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)