Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan store brands virkelig være interesseret i dette?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har et spørgsmål til jer angående de her sider på nettet, hvor store mærker som Ralph Lauren, Burberry, Armani osv. bliver solgt til -50%. 
Mit spørgsmål er simpelt, hvordan kan det lade sig gøre?

Nogle der har erfaringer med hvilke leverandører der bliver benyttet eller om tøjet overhovedet er ægte?

Og de fleste af disse sider har deres hovedsæde i Tyskland og sverige, nogle der ved om der er nogle forskelle på lovgivningen i disse lande i forhold til Danmark?

På forhånd tak! :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på for det er klart at noget af det er ægte og andet er ikke. Men der kan være flere forskellige årsager, nogen firmaer pricedumper uden om deres leverandøre af forskellige årsager (få det væk fra lageret, tiltrække kunder, afhænde ikke-populære modeller osv.). 

Jeg har desværre ikke nogen yderligere erfaring med leverandører indenfor dette felt :-)

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! 

Men ja, det er helt klart de væsentlige årsager. Men nogle sider har jo bare et produkt ad gangen og det er det eneste de kører rundt med. Og der er det jo ikke for at komme af med ikke-opulre modeller eller for at få det væk fra lageret? :-)

Men det var mere om nogle vidste hvor disse kan få deres produkter fra? :-) 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk på at f.eks. køber store partier fra Ralph Lauren, og det har de gjort gennem MANGE år. Derfor får f.eks. en polo for 200 kroner. :) Or sælger dem til 700 kroner.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)