Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at vækste et fantastisk pizzaria på Østerbro.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at hjælpe en bekendt, med at skabe vækst for et pizzaria på østerbro.

Han har været i branchen meget længe og har i gennem tiden, fået skabt en skare af formidable madvarer.

Når man ser hans pizzariaer og sandwiches ses top-klasse råvarer hele vejen igennem.

Når der så bides i, tænker man om man spiser Danmarks bedste pizza/sandwich :) Altså er kvaliteten i topklass!

Prisen ligger også ret godt i forhold til konkurrenter i nærheden.

Kundeservicen er i top.. kunderne kommer og går med et smil.  Der afspejler også på mange anmeldelser samt deres facebook side: https://www.facebook.com/pages/Il-Gusto-Giusto/202733316416717

Her er udfordringen.. Hvordan kan han skabe mere vækst?

Beliggenheden er ret god. Placeret på Nordre Frihavnsgade på østerbro. Han har gode stamkunder i nærheden af Østerbro, så indtægten er primært "folk der bare kommer forbi" samt folk der bor i nærheden.

Hvad kan der gøres for at skabe mere vækst?

Jeg tænker på hvad man gør, såfremt man vil lave aftaler med virksomheder?

En ide jeg selv havde, var at crawle en masse virksomheder i nærheden, sende dem en e-mail hvor pizzariaet tilbyder rabat i december måned, hvis der postes på deres Intranet mv. Så kunne der skabes mere synlighed i virksomhederne. Dog ved jeg ikke om det er den bedste strategi. 

Hvilken approach kunne man gøre, hvis man ville have decideres virksomheds-aftaler?.. Altså hvor man kan tilbyde at sende sandwiches/pizzaer til virksomheden mv.

Er der andre ideer I kan komme på, for at skabe mere vækst i virksomheden.?

Vi er også åben for at betale for hjælpen (altså at ligge en decideret strategi-plan).

Der sender I bare en direkte besked men en kort intro/tlf.nr

Pizzariaet hedder i øvrigt Il Gusto Giusto og ligger på Nordre Frihavnsgade, 2100 Østerbro.

I er alle velkommen herind til en lækker bid mad!

På forhånd mange tak for jeres input!.. ((ps. Alt kan bruges. ))

Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Raw Iron Design v/Resad Turanovic Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmelde sig Just-eat og/eller Hungry.dk (Hvis ikke det allerede er tilfældet) 

Og tilbyde at bringe ud (hvis dette heller ikke gøres på nuværende tidspunkt) 

Evt. give lidt rabatter til folk her i december måned, så i får nogle flere folk til at prøve jeres mad, som normalt ikke spiser hos jer.

^lidt mere til privatekunder

Hvis i vil nå ud til erhvervskunder, skal i bare spille på at i er tæt på, og at hvis det er en virksomhedsudgift, kan de trække det fra i skat. Og at de ikke nødvendigvis behøver at spise der hver dag, men til arrangementer. Og hvis du vælger at ville købe mad fra jer nogle gange, kan i lave en lille rabatordning :) 

Lige nogle af de tanker jeg havde i hovedet lige nu :) håber i kan bruge noget af det, eller bygge videre på det.

Vh. Resad :) 

Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Raw Iron Design v/Resad Turanovic Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuelt også benytte sig af det gode gammeldags klippekort system som Jensens bøfhus eller Baresso bruger, med at man får en pizza/sandwich gratis hver 7 gang man spiser der eller sådan noget :) 

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Resad

Bestemt nogle gode forslag!.. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det lyder rigtig spændende - jeg tænker, om I kunne lave forskellige PR-stunts. Gerne noget som understøtter virksomhedens værdigrundlag.. Chili-pizza, pizza med et godt formål, sund pizza, pizza paleo.

 - Hjemmesiden er ikke aktiv? http://www.ilgusto-giusto.dk/     Ellers er linket på facebooksiden forkert.
 - Overvej en facebookstrategi, hvor man involverer brugerne på en fed måde
 - Få generelt styr på facebooksiden. Det virker meget rodet med tilfældige billedposter - f.eks. seks billeder af facaden med julepynt. Gør indholdet relevant og interessant. Hvorfor ikke lade brugerne komme med deres historier omkring pizzariaet? Eller lade dem hjælpe med at designe en pizza? (måske man kunne have lavet et spin på Dan Jørgensens ide om Danmarks nationalret).

NUvel, jeg er på ingen måde marketingsmand. Jeg er derimod i fuld krig med www.crunchera.dk  - en platform som forbinder virksomheder og studerende. I jeres tilfælde tænker jeg, at I kunne have glæde af en gode inputs fra markedsføringsstuderende. Du må meget gerne kontakte mig, så vil jeg gerne i dialog om, hvordan vi kan hjælpe hinanden :-)

Mine kontaktoplysninger finder du her 

Fra Hovedgård
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af de store problemer vi havde, da vi skulle finde en frokostordning var, at der faktisk ikke var ret mange der leverede i området. Jeg går ikke ud fra, at dette er et problem i indre København.

Men, et andet problem vi havde var, at vi egentlig gerne ville have et meget sundt og lækkert måltid med masser af variation.

Havde vi haft et pizzeria tæt på, som kunne levere en varieret, sund og lækker frokostordning til ca. 35 kr. pr. dag - havde vi altså haft et drømmescenarie.
(Jeg ved ikke hvordan priserne er i Kbh, men her er i Midtjylland 35-40 kr. om dagen almindeligt for frokostordning). 

For eksempel kunne i lave en ny menu hver uge og sende til firmaerne.
Mandag: Vælg mellem tunsalat eller pandekage med tun.
Tirsdag: Vælg mellem lille grov frokost pizza med serano og parmesan eller salat med serano og parmesan.
Onsdag: Vælg mellem kyllingesandwich med bacon eller salat med kylling og bacon.
Torsdag: Pita med kebab!
Fredag: Vælg mellem kebab-mix med salat eller frokostpizza (folk kan godt lide at forkæle sig selv lidt ekstra om fredagen). 
Alle salater kommer med et stykke groft brød og valgfri dressing.

Når firmaerne har modtaget jeres menu, kan de bestille antal kuverter pr. dag.

Det ville være den PERFEKTE frokostordning for mig. 

- Casper

WPDEV.dk

Din partner til avancerede WordPress løsninger.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt tanker herfra. Jeg har tit tænkt på at pizzaria ofte forsøger at overgå hinanden i at være det billigste, men det kan selvsagt ikke gå udover kvaliteten! Jeg tror det kunne være sundt, både for ejer, branchen osv. hvis flere fokuseret på "oplevelsen" i pizzariaet/restauranten, kvaliteteten. Et af mine lokale pizzariaer sælger pizzaer til 40,-!! Men på trods af det så vælger jeg et andet, hvor pizza koster 60,- men det kan sagtens betale sig for det er meget bedre. 

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri 

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg sætter stor pris på alle jeres svar!.. 

Har gang i nogle ting og skal tale med den ansvarlige i weekenden, så må jeg se hvad der kommer ud af det. 

Jeg holder jer opdateret. Tak indtil videre. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gusto80,

Mit yndlingspizzaria har en medlemsklub som er ganske gratis, hvor man så får rabat på deres mad, og ekstra gode tilbud - altid. De har også en hjemmeside, hvor man kan melde sig ind. De har flere gange vundet priser fra Just-eat. 

Jeg er interesseret i at hjælpe hvis du har brug for det, stik mig evt. en mail på nicolaj@flymedia.dk :)

/Nicolaj

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan forstå at det allerede er etableret, men hvis jeg skulle starte et nyt pizzeria i dag, så ville jeg i stedet for 90% af alle pizzerier, satse på American style, i stedet for italiensk.

næsten alle pizzerier har italienske bynavne, og er lige dårlige.

Uden at vide meget om branchen, kunne jeg forestille mig at hvis i fik 4-8 pizzeriaer rundt om i landet der allerede har en god kvalitet om at indgå et samarbejde om at bruge fælles navn og menukort, så kunne i oprette en fornemmelse af at det var en kæde ligesom Dominos.
Jeg siger ikke at i skal lave franchaise, men jeg tror bare at folk tænker at "det må være godt når der findes flere af dem"

Og skid hul i om i er 10 kr dyrere end naboen, så længe i er 20% bedre

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)