Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tomme lokaler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg er på udkig efter nogle tomme lokaler i København K eller brokvartererne, som kan lånes/lejes 1-2 dage inden jul. Det drejer sig om vinsmagning og salg af vin. Så det kunne evt godt være i forbindelse med salg af andre produkter. Vi havde faktisk lokaler på plads, men udlejeren fandt i sidste øjeblik ud af at der ikke måtte holdes kommercielle arrangementer. Det behøver ikke være noget stort, men må rigtigt gerne være ledigt i weekenden inden jul.

Nogen som har lokaler eller evt en ide til, hvor man kan finde det? 

De bedste hilsner

Aske

Vin-Outlet.dk

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.lokalebasen.dk/

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg har været i dialog med ejerne af de "for mig" interessante lokaler, men synes desværre de har været for urimelige ift depositum og husleje for 1-2 dages leje. Jeg skal bruge noget der ligner max 70 m2 og pris skal helst ikke komme over 2.500 for 2 dage leje. Kan ikke finde ud af om det lyder urimeligt..?

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kørt en tur i de områder du gerne vil have lokaler i og set om der er noget der er tomt. Der er nok ikke mange der indgår nye lejeaftaler her lige inden jul, så måske udlejer gerne vil leje ud for en wekend.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)