Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsigtig fragt hvor pakken vender rigtigt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en kunde som i dag leverer produkter som vin, chokolade, blomster og lignende indenfor en mindre geografisk område hvor det kan betale sig selv at køre ud med leveringerne.

Der er planer om en udvidelse hvis det er muligt at finde en fragtmulighed hvor det respekteres hvis der er mærkater med "Denne side op" og hvor pakkerne håndteres "forsigtigt"

Jeg har været i kontakt med flere forskellige men har ikke fundet den rigtige løsning endnu.

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde frem til den rigtige leverandør?

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg tror desværre kun at det kan lade sig gøre, hvis du placerer varen på en 1/4 palle, så du er sikker på, hvordan den kommer til at vende.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.vipilon.dk

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tror desværre ikke der er nogle fragtmænd der respektere det 100%
Der er nogle muligheder!

Pak jeres forsendelser godt ind bobleplast, vin.
Ta' risikoen
Eller udvid jeres egen fragtløsning som I har nu.

Philip
www.rebusta.dk  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vin og chokolade burde ikke være noget problem at pakke så det kan vendes på hovedet, men med blomster kan være et problem.   Normalt vil vognmænd  f.eks Danske fragtmænd elller DVS tage højde for godset mærkning. Alternativt kan pakkerne påsættes en tilt indikator f.eks  Tip N Tell eller Tilt Watch. Er indikatoren aktiveret vil chaufføren have et problem.

 

 

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor geografisk befinder henholdsvis produkter og kunder sig ca ?

Snakker vi landsdækkende eller større eller mindre dele af Jylland / Sjælland ?

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkterne er i Aalborg og skal leveres til hele landet. Vin, Chokolade osv er heller ikke der hvor min største bekymring er, men vores kunde er lidt bekymret for vinen.

Blomster og buketter bliver nok bare svære at få leveret og en monteret på en kvartpalle lyder som en dyr løsning :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender du det som pakker f.eks. Med ups er det i krav at (og afsenders ansvar) pakkerne kan tåle fald fra 1 meter, og jeg har min tid hos dem kørt både tv, vin og mange andre dyre varer og det hørte til sjældenheden der var en skade. Grunden til kravet er det kommer på transport bånd og bliver stablet i større lastbiler som fragter pakken fra en terminal til den anden. Og tro mig en kvart eller en halv Palle er ingen garanti for den kommer til og stå oprejst :-) 

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i PostDanmark /postnord (det gamle BUDSTIKKEN) de laver ikke andet op til jul.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Den kan vi også klare , alt vores gods bliver håndsorteret, det medvirker at vi de sidste 7 år ikke har haft en eneste skade.

vi har rigtigt meget gods , der lige som dit skal håndteres forsigtigt , blandet andet kunst, mindre maskiner og designer møbler.

Vi tilbyder fornuftige priser ved den rette volumen og er landsdækkende , både til private og erhverv.

Giv mig et kald på 60 84 93 00 eller send mig en mail på info@3xwilhelmsen.dk , så sender jeg nogle priser til dig.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Wilhelmsen ( WIl ):
Den kan vi også klare

Det lyder spændende. Jeg har givet dig nummer videre til vores kunde så hun kan kontakte dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)