Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert side på google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige så stille ved at have fået min shop frem på google og jeg holder lidt øje med det hele i webmaster tools.

Mit problem er at jeg ved søgning på nogle fraser som passer perfekt på et af mine produkter kommer frem med siden website/?dir=asc&order=name frem for website/produkt.html

Det er fordi mit produkt i øjeblikket ligger på forsiden sammen med nogle andre produkter. Men jeg ønsker jo selvfølgelig at det direkte link til produktsiden kommer frem.

Skal jeg så tilføje /?dir=asc&order=name til robots.txt og spærre for adgangen eller ville det være utrolig dumt SEO mæssigt.

Og hvis den skal blokeres hvordan gøres det så bedst?

Mvh. Dennis Wiencken

Wiencken Electronics

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Kan du give dit website URL?

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Det drejer sig om at ved en søgning på "panzerglass samsung galaxy s4 mini" blev min side vist men med nedestående url da produktet også findes på forsiden.

elektronikdele.dk/?dir=asc&order=name

Jeg ville jo selvfølgelig gerne have den linker til produktets side da jeg har produktet i mit katalog.

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også havet noget med at gøre at Google ser det produkt på forsiden værende mere vigtig for dig (direkte link fra forsiden) fremfor måske 2 eller 3 kliks væk.

Det kan og vil ændre sig i fremtiden i og med at din side bliver crawlet mere - Evt. overvej en Sitemap til at fortælle Google om indholdet.

Held og lykke

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan selvfølgelig godt være at google giver forsiden mere værdi. Men jeg ønsker umiddelbart ikke at den skal finde mine produkter da de jo skifter løbende.

Jeg har indsendt sitemap for længe siden men det kan selvfølgelig være at google ikke har indexeret den side endnu.

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)