Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 9 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
I øvrigt ved jeg ikke hvor godt et eksempel Dinero er, har de ikke også kopieret et koncept, for så at forsøge at gøre det bedre og billigere end konkurrenterne?

Jo, men når man så napper et koncept, kopiere det præcist, og gør det dyrere, så kan det vel dårligt blive værre?

Men ellers har du ret, vi skal ikke alle være inovative (hvor mange har egentlig tænkt over hvad det faktisk betyder?), vi skal også udvikle det dere allerede findes. Men det kræver altså at man udvikler det. - Kopiering er der ingen grund til, så har man jo bare noget der allerede eksisterede!

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke så meget konceptet, det er den rene kopiering.

Det er præcis det samme som hvis "Isboden" åbner en butik på en gade og laver en flot butik med en masse specielle farver osv. 8 år efter åbner "Iskageboden" så lige ved siden af. Både menukort, inventar og det hele er det samme bortset fra at logoet er en anden farve. Der er forskel på konkurrence og plagiat.

Jeg har ikke noget i mod dem som side, de skulle bare have lavet deres eget design i stedet for at tage det samme.

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 20:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Søren jeg tror nu ikke du skal regne med at Dinero Pro er gratis, den har du vist fået galt i halsen:-) De skal jo trods alt leve af et eller andet.

jeg forstår ikke helt dit problem med at andre napper et koncept. Det kaldes konkurrence og det skal vi alle være glade for. I øvrigt ved jeg ikke hvor godt et eksempel Dinero er, har de ikke også kopieret et koncept, for så at forsøge at gøre det bedre og billigere end konkurrenterne?

Du har ret Jesper - det var kun Dinero grundudgaven, men de fjernede vist begrænsningen på 1 mill.?

Det er også ligegyldigt - og 100% korrekt som du siger at Dinero har kopieret andre, MEN en vigtig ting er de har gjort det BÅDE billigere og BEDRE ikke som ratepanel og lavet en 100% kopi der er dyrere og umiidelbart ikke på højde med kopien.... det holder ikke!

Konkurrence er iorden, men man kommer aldrig foran hvis man følger i andres fodspor. Man bliver nødt til, at have et eller andet hvor man skiller sig ud, enten i form af flere features, bedre pris (hvilket de ikke har), bedre service, mere troværdig mm. Indtil videre ser det ikke ud til at være tilfældet... 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hold da op, hvor bliver der gået meget op i, at siderne ligner hinanden...

Jaa, og hvad så!

Trustpilot har levet fedt på, at der ikke er et reelt alternativ til dem. Deres billigste pakke koster 795,- kroner om måneden!.

og så ved jeg godt der er noget gratis intro, som Ratepanel også kommer med her om lidt.

Men 795,- kroner det er der mange mindre shops som ikke kan forsvare at bruge. Punktum!

Skulle jeg starte et koncept op som Ratepanel, som vil tage kampen op med TP, og med det fokus, at det skulle være billigere!, jamen så er det sgu da noget af det klogeste de kan gøre, at ligge sig på af noget som folk kender.

Hvorfor opfinde den dybe tallerken, når nu der er et gennemtestet koncept på markedet, som virksomhederne og forbrugerne kender til.

Første gang man som forbruger lander på deres side, vil man ikke være et øjeblik i tvivl om, at der er tale om en tjeneste der gør det samme som TP.

Det er så skide nemt at sidde og forarge sig over andre, men helt ærligt, vi står jo heller ikke siger til Netto, at det kan i ikke være bekendt, når de åbner en butik lige ved siden af en Fakta.

Trustpilot var first-mover, og nu må de finde sig I at andre forsøger at gøre dem kunsten efter.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 06:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Trustpilot har levet fedt på, at der ikke er et reelt alternativ til dem. Deres billigste pakke koster 795,- kroner om måneden!.

Vrøvl, jeg har brugt dem gratis i et par år! - Det kan man fint.

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Skulle jeg starte et koncept op som Ratepanel, som vil tage kampen op med TP, og med det fokus, at det skulle være billigere!, jamen så er det sgu da noget af det klogeste de kan gøre, at ligge sig på af noget som folk kender.

JA, har man masser af penge til advokater kan man da fint kopiere andre.

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Trustpilot var first-mover, og nu må de finde sig I at andre forsøger at gøre dem kunsten efter.

De forsøger jo ikke at gøre TP kunsten efter, de kopiere dem.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jamen så starter jeg da tanktops.dk op ;)

(Selvfølgelig ikke men håber du kan se min pointe :) )

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hold da op, hvor bliver der gået meget op i, at siderne ligner hinanden...

Jaa, og hvad så!

Trustpilot har levet fedt på, at der ikke er et reelt alternativ til dem. Deres billigste pakke koster 795,- kroner om måneden!.

og så ved jeg godt der er noget gratis intro, som Ratepanel også kommer med her om lidt.

Men 795,- kroner det er der mange mindre shops som ikke kan forsvare at bruge. Punktum!

Skulle jeg starte et koncept op som Ratepanel, som vil tage kampen op med TP, og med det fokus, at det skulle være billigere!, jamen så er det sgu da noget af det klogeste de kan gøre, at ligge sig på af noget som folk kender.

Hvorfor opfinde den dybe tallerken, når nu der er et gennemtestet koncept på markedet, som virksomhederne og forbrugerne kender til.

Første gang man som forbruger lander på deres side, vil man ikke være et øjeblik i tvivl om, at der er tale om en tjeneste der gør det samme som TP.

Det er så skide nemt at sidde og forarge sig over andre, men helt ærligt, vi står jo heller ikke siger til Netto, at det kan i ikke være bekendt, når de åbner en butik lige ved siden af en Fakta.

Trustpilot var first-mover, og nu må de finde sig I at andre forsøger at gøre dem kunsten efter.

Det er netop denne forretningsmodel vi har. Og vi er meget snart klar med vores gratis prøveperiode, så alle kan få lov at teste vores funktioner og site. Og så håber vi naturligvis at folk kan lide det vi har arbejde så hårdt på :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

RatePanel.dk:

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Hold da op, hvor bliver der gået meget op i, at siderne ligner hinanden...

Jaa, og hvad så!

Trustpilot har levet fedt på, at der ikke er et reelt alternativ til dem. Deres billigste pakke koster 795,- kroner om måneden!.

og så ved jeg godt der er noget gratis intro, som Ratepanel også kommer med her om lidt.

Men 795,- kroner det er der mange mindre shops som ikke kan forsvare at bruge. Punktum!

Skulle jeg starte et koncept op som Ratepanel, som vil tage kampen op med TP, og med det fokus, at det skulle være billigere!, jamen så er det sgu da noget af det klogeste de kan gøre, at ligge sig på af noget som folk kender.

Hvorfor opfinde den dybe tallerken, når nu der er et gennemtestet koncept på markedet, som virksomhederne og forbrugerne kender til.

Første gang man som forbruger lander på deres side, vil man ikke være et øjeblik i tvivl om, at der er tale om en tjeneste der gør det samme som TP.

Det er så skide nemt at sidde og forarge sig over andre, men helt ærligt, vi står jo heller ikke siger til Netto, at det kan i ikke være bekendt, når de åbner en butik lige ved siden af en Fakta.

Trustpilot var first-mover, og nu må de finde sig I at andre forsøger at gøre dem kunsten efter.

Det er netop denne forretningsmodel vi har. Og vi er meget snart klar med vores gratis prøveperiode, så alle kan få lov at teste vores funktioner og site. Og så håber vi naturligvis at folk kan lide det vi har arbejde så hårdt på :)

Og det er jo fantastsik.

Kan du ikke lige forklare mig, hvorfor jeg skal bruge jer, når nu Trustpilot er gratis? - Hvad er det jeg får mere ved at benytte jer?

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen Carsten,

Jeg vil meget hellere vende tilbage til dig, og vise dig disse features så snart prøveperioden er klar, så kan du se hvordan det hele fungere og så kan du se vores features ''in action'' hvis dette har interesse. Vi knokler i disse dage på at forbedre vores service yderligere, så kunderne får mest muligt for pengene.

Mvh

Mark

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en god idé at du opdatere tråden med, hvorfor i er bedre en det gratis trustpilot. Når i på et tidspunkt når dertil hvor i selv mener i er det.

Vi får jo alle sammen besked om nye indlæg i tråden.

Det ser jeg frem til.

Side 9 ud af 15 (142 indlæg)