Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 2 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon,

Vores salgsside er under udvikling og virker i løbet af denne uge forventer vi. Og der kommer nemlig sådan en knap som du efterspørger.

Men hvis du smider mig din mail og dit domæne, så kan jeg sende dig en mail med link, så du kan oprette dig og komme igang. Og så skal jeg med glæde hjælpe dig igang.

Mvh

Mark

RatePanel

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt lavet!!! Det var også på tide de fik noget konkurrence.

Fedt site kan ikke sætte en finger på det!

Men hold tungen lige i munden, de overgiver sig ikke frivilligt!

Hader personligt Trustpilot.dk - De er grådige udover alle grænser.

Så det ville være en fryd at se jer tage deres markedsandel.

Har i brug for noget Eksponering på et par af landets største platforme så giver jeg glædeligt en god pris på noget annoncering :)

Ukristensen@ebay.com

Og så må i have fantastisk god vind med det (Sidder og klapper i mine små svedige hænder)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulzt4r,

Mange tak, det er super motiverende at læse sådanne beskeder. Det betyder virkeligt meget for os.

I RatePanel sidder nogle helt andre mennesker, og vi håber på at alle får en god oplevelse ved at benytte vores serivce :)

Jeg vil da lige smide dig en mail :-)

Mvh

Mark

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 11:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er meget muligt, at I har designet alt fra bunden, og at I ikke bryder nogle copyrights - men at lave en side, som er SÅ identisk med Trustpilot, det nærmer sig at være decideret plat. Jeg er hverken for eller imod Trustpilot, men for mig lader det til, at jeres designer har haft Trustpilots hjemmeside åben på den ene skærm, mens han på den anden skærm lavede jeres eget design.

Hvis I virkeligt vil foran må I gå jeres egne veje, i stedet for blot at gå i Trustpilot's fodspor - hvilket I gør lige nu.

Selve teksten på forsiden kan I med fordel arbejde lidt på. Den er svær at læse. Hvis I beholder den som nu, skal I ihvertfald lige tilføje et komma og lade "eller" starte med småt, så det er én sætning.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for dit feedback.

Vi har valgt et design som minder om, dette er korrekt. Men lad os lige vende den om. Hvis vi tager webshops som et eksempel. Man kan ikke undgå at finde en webshop et sted på nettet, som ikke har en anden shop der minder om. Webshops er et website som RatePanel. Og det du ser p.t er kun vores forbruger side. Vores salgs side, minder langt fra om noget fra trustpilot. Og alt i vores system er som sagt kodet fra bunden, så der er ikke ét eneste sted hvor vi har kopiret noget. 

Men jeg forstår dit feedback, og det er helt fair. 

Selve teksten på forsiden er med vilje. Konverterings mæssigt, så er dette med fuldt overlæg, da et komme ødelægger teksten.

Mange tak for kommentaren, alt er brugbart.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt med noget konkurrence til Trustpilot, men jeg synes bare det er ærgerligt, at I har valgt en gul farve. Jeg ved godt Trustpilot jo bruger grøn, men den grønne farve konverterer bare bedre. Folk er jo vant til trustpilots farver, og der betyder gul jo noget mellemskidt. Måske spiller det ikke den helt store rolle, men grøn fungerer bare meget bedre.

Herudover er jeg egentlig ligeglad med om jeres website ligner Trustpilots men pas på den med tankegang i tilsyneladende har fulgt. I skulle som tidligere nævnt ikke blot gå i deres fodspor men gerne innovere og lave et bedre produkt, og ikke kun tilbyde en billigere pris. Hvis man har for meget fokus på konkurrenterne, ved jeg som designer, at man hurtigt kan komme til at efterligne andre for meget, fordi de har lavet noget som fungerer godt. :)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også mene, at det ligner TrustPilot alt for meget. Det lyder også dumt at sige "100% har tildelt 5".

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tjek der hvor du handler - Inden du handler"

Den sætning er klodset og jeg nægter at tro på, at den skulle konvertere bedre end en sætning, der er korrekt konstrueret. 

Da jeg nåede til forsiden fik den mig udelukkende til at overveje, hvad der skulle have stået, og så var mit fokus på jeres ydelse væk. Det er muligt, at jeg er fagidiot, og at jeg derfor er lettere at distrahere, men var jeg i jeres sko, ville jeg stadig overveje at lave en sætning, der fungerer bedre.

Derudover synes jeg konceptet og siden er fin......og da jeg længe har overvejet Trustpilot, vil jeg også klar overveje jer......

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

ulzt4r:

Godt lavet!!! Det var også på tide de fik noget konkurrence.

Fedt site kan ikke sætte en finger på det!

Men hold tungen lige i munden, de overgiver sig ikke frivilligt!

Hader personligt Trustpilot.dk - De er grådige udover alle grænser.

Så det ville være en fryd at se jer tage deres markedsandel.

Har i brug for noget Eksponering på et par af landets største platforme så giver jeg glædeligt en god pris på noget annoncering :)

Ukristensen@ebay.com

Og så må i have fantastisk god vind med det (Sidder og klapper i mine små svedige hænder)

Gad vide hvad din chef hos ebay siger til at du sviner et firma til som de sikkert har et samarbejde med? hvis ikke de har, er det bestemt ikke god stil at du sviner et firma til i det firma du er ansat i ( ebay ) Det kan være fyrrings grund, det er set mange gange før.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvevalget vil i fremtiden også skifte, tak for dit feedback.

Vi vil konstant udvikle et produkt som ikke bare har samme ydelse billigere, men også med flere lækre features. Men p.t. tilbyder vi også flere mails, så i stedet for 300 kan man sende 500 mails ud. Men vi forsætter, og er netop innovative, så der hele tiden bliver udviklet nye fede services til vores kunder.

Forbrugersiden minder om, med vores eget touch, og det er godt med en masse godt feedback.

Mvh

Mark

Side 2 ud af 15 (142 indlæg)