Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Er det prestashop?
Jeg vil også mene i hurtigst muligt skal få fat i en anden betalingsløsning (se på swebank i stedet for teller hvis i skal i den retning)
En sidste ting, når man ser linjen ved mest solgte er den ikke på samme højde som top linjen på nogle af siderene

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Rigtig flot og overskuelig hjemmeside.

Når man er på en produktkategori, synes jeg sidebar'en forvirrer mere, end den gør gavn. Forstår godt I vil have fokus på mest populære produkter osv., men så synes jeg det ville være smartere at kunne sortere på siderne - Vil man have vist mest populære, billigste, nyeste osv.

Det kunne også være en idé at lave sorterings-funktion, så man kunne vælge, stribet/plain/ternet osv.

Tak skal du have Tobias!

Jeg er egentligt fint tilfreds med at sidebaren er der, men jeg forstår helt sikkert hvad du mener! Vi har haft en sortér-funktion, men valgte simpelthen af fjerne den så længe at vores sortiment er så smalt. Vi mente at den gjorde med skade end gavn.

Tak for feedback!

OlePBach:

Rigtig fin side. Er det prestashop?
Jeg vil også mene i hurtigst muligt skal få fat i en anden betalingsløsning (se på swebank i stedet for teller hvis i skal i den retning)
En sidste ting, når man ser linjen ved mest solgte er den ikke på samme højde som top linjen på nogle af siderene

Tak for det! Ja, det er prestashop.

Vi er i gang med at overveje en anden betalingsløsning.

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener med linjen ved mest solgte - er det noget du vil uddybe?

 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skift paypal ud hvis det ikke allerede er nævnt. Der findes mange bedre og gratis løsninger som kan tilbyde betaling med visa og mastercard som konvertere bedre.

Fjern sidebaren på butikssiden. Jeg vil ikke se at jeg kan deltage i et nyhedsbrev eller andet der, jeg vil bare se hvad i har af produkter, så jeg kan se om i har noget jeg vil have.

Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Se linjen under gavekort og den under mest solgte 

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon, Ole - mange tak. Den er nu skrevet på 'To do' listen.

Godt nytår.

/Christopher

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)