Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vikarbureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle amino folk

Jeg har en drøm om at starte et vikarbureau om. Sidder der nogle herude, der har den samme drøm?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isun
Prøv kontakt dennisgj. Han skrev for ikke så lang tid siden et indlæg hvor han spurgte, hvordan man starter et virkarbureau. Det kunne være i ikke find ud af noget sammen :)

Venlig hilsen
Mark Rune 

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt mig, på 4094 1000

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

super. Mange tak. 

Fra Idestrup
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er lige med på en kigger, da jeg har branche erfaring og godt kunne tænke mig at starte for mig selv:-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S:
Jeg er lige med på en kigger, da jeg har branche erfaring og godt kunne tænke mig at starte for mig selv:-)

Hej,

Jeg driver www.vikardanmark.dk der i øjeblikket kører med ca 50 mand i arbejde, sig til, hvis der er spørgsmål jeg kan hjælpe med, så svarer jeg det bedste jeg kan :-)

Det er sjovt at se der har været interesse for opstart af vikarbureauer fra så mange sider, jeg tror det er 3 forskellige personer jeg har set skrive om emnet de sidste uger.

@michael s : jeg ville have skrevet en PB til dig, men det var ikke muligt, du må meget gerne kontakte mig her, eller skrive en mail på jn@vikardanmark.dk

/Jacob

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Isun:
Jeg har en drøm om at starte et vikarbureau om. Sidder der nogle herude, der har den samme drøm?

Hej Isun,

Du er velkommen til at hive fat i mig, hvis du står med en bunke spørgsmål. Som udgangspunkt er det bare med at komme i gang, hvis du har den slags drømme :-)

Hvilken branche har du i tankerne at du vil arbejde indenfor ?

/Jacob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)