Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med Danaweb??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen der har nylig erfaring med virksomheden?

Når jeg google kommer der en masse gammelt frem, og ret skal være ret, der kan nemt være sket ændringer jo. :) 

Der er noget i mig der siger at jeg har hørt knap så gode ting, men det kan også bare være tilfældigt og slet ikke relevant.. ;)

Håber I har nogle erfaringer - gode som dårlige.. 

På forhånd tak

Gry

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
må jeg spørge om hvorfor du overvejer at bruge dem ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det må du da gerne... :) 

Jeg overvejer dem ikke nødvendigvis mere end så mange andre, men havde et møde med dem, og jeg undersøger altid virksomheder før jeg indgår aftaler med dem. Danaweb kunne jeg imidlertid ikke finde noget nyere viden omkring.. 

Så om jeg overvejer eller ej, ved jeg ikke endnu.. Har du erfaringer med dem da?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville holde mig til noget Wordpress hosted hos unoeuro.DK.

Så for du ingen problemer med hvem ejer siden etc.. og billigere i det lange ( korte ) løb

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gry,

I mit tidligere job lå jeg i direkte konkurrence med danaweb, da deres salgsstrategi og vores salgsstrategi var cirka den samme.

"Få en gratis hjemmeside under en reference ordning" og betal en mindre formue pr. år for service og hosting, denne strategi er ret brugt i branchen, da folk der ikke har den store forstand på det, let kan synes det er favorabelt, med fri service og support.

Jeg vil så sige, at det hører til sjældenhederne, at de små virksomheder i danmark, har behov for alle de support timer de betaler for, specielt hvis hjemmesiden er lavet ordentligt.

så jeg vil lige så anbefale dig, at kigge på noget wordpress, med hosting hos unoeuro, gigahost eller lignende (deres webhotel er ikke bedre).

Da en 1 årig aftale med stor sandsynlighed vil koste dig det samme som en hjemmeside du har til evig eje.

Der sidder hundredevis af udviklere og designere her på amino, der kunne have interesse i din opgave, så udnyt at du nu er her :)

Mvh.

Mick Hansen

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Melder mig i koret. Find et webbureau hvor du betaler for siden og den derefter er din og du har adgang til kildefilerne. Få en supportordning, hvor du betaler efter behov. Hvis siden er lavet ordentligt burde du ikke få brug for en frygtelig masse support... Abonnementsordninger er næsten altid dyrere i længden, og det med at binde kunder i årevis resulterer nemt i forringet service.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig fra Danaweb og Skandiaweb, de lover en mase indtil du har skrevet under

Find en lokal grafiker/webureau eller en herfra Amino

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Har ikke selv nogen direkte erfaring med danaWeb men har hørt at man ikke selv ejer ens hjemmeside, og at man meget let bliver bundet til en Kontrakt, Der automatisk bliver fornyet for 2 år ad gangen, hvor de ejer domænet og tilhørende filer , og som man ikke kan komme ud af, medmindre man opgiver sit domain
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i forvejen fra en lokal virksomhed, men må indrømme at vi ikke rigtigt er tilfredse, og når man ikke er det, så søger man jo andre græsgange.. :) 

Ellers er jeg også meget til at bruge lokalt.. :) Men kan afsløre at jeg har fået en del flere muligheder efter denne tråd, så det vil jeg få kigget på efter julen.. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)