Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal go eller no go?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde faktisk slet ikke tænkt over bankoverførelser, har ikke set andre der har brugt det, hvordan ville i skrive det på jeres side? Måske er link til nogen der har brugt det? :)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun skal have PayPal vil jeg stærkt fraråde det. Det gør købsprocesen meget besværlig og tidskrævende for din evt. kunde. Plus PayPal er ikke er særligt kendt i Danmark. 
Men som et suppliment til et alm. betalingsystem ser jeg det ikke som en svaghed, at have flere betalingsmuligheder.
Afhængig af hvad du vil, go eller no go! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisser44:

Har hørt flere snakke om det der stripe, men hvad er det for noget? Er det i stil med Paypal? Eller er det til betalingskort eller hvordan hænger det sammen?

Uden at lyde flabet, kan du jo gå ind på Google og skrive "Stripe" i søgefeltet og første side der kommer op, er Stripe's egen hjemmeside. Her kan du hurtigt få et overblik over, hvad systemet kan og ikke kan - hvilket naturligvis også gælder de andre muligheder, som jeg listede op.


Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig rigtigt men hvis nogen nu lå inde med et godt svar ville jeg ikke misse chancen for st høre det ;)

Tror dovnskaben trådte i kraft her stripe er undersøgt og er stadig rigtig interesseret i bankoverførelses metoden der var en der snakkede om, hvis nogen kendte nogen der brugte det? :)

Ellers mange tak for gode svar!

Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt paypal på min side men har sidenhen fravalgt det.
Grunden til jeg ikke benytter paypal er de høje gebyrer.
Jeg benytter prestashop som platform og det modul der behandler betalinger over paypal giver ikke mulighed for at viderefakturere gebyret.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tænkt at bruge paypal som det eneste er det nok ikke holdbart, da min erfaring er at det udelukker en del kunder fra at gennemføre køb. Som supplement er det dog en fornuftig ide. Men generelt tror jeg aldrig man skal gå ned på dette område, det betaler sig ikke i sidste ende. Så hellere betale "X" beløb ekstra...

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri 

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Absalonsen:
Det gør købsprocesen meget besværlig og tidskrævende for din evt. kunde.

hej

kan du forklare hvordan det gor det besvaerligt og tidskraevende ?

jeg bruger selv paypal paa min shop og det er da super nemt.

kunden trykker betale med paypal paa din shop og kommer til paypals siden. her kan de bruge deres paypal konto eller betale med deres kreditkort.

ikke tidskraevende eller besvaerligt i det

tag et kig her http://www.cleverdeal.dk/ ikke min shop men det er da super nemt med paypal

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)