Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal go eller no go?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

jeg er ved at starte en virksomhed der skal sælge serviceydelser til firmaer og byfester og måske store fødelsdage osv. men mit budget er meget stramt og det billigste jeg har fundet er Paypal, men er det et go eller no go? nogen der har nogen erfaringer eller nogen der selv har nogen fordomme mod det?

på forhånd tak! 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi vil klart anbefale PayPal, da det helt korrekt er gratis og derudover også en meget sikker betalingsløsning. 

Vi benytter os af det på CleverDeal.dk, og det kører gnidningsfrit og er nemt at integrere på sin website

Vi kan kun anbefale det. 

Med venlig hilsen

Jacob Bager

Ejer, CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra København SV
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Fra  www.thirdwave.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ingen grund til ikke at tilbyde det.
Du kan altid have flere betalingsmuligheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du alligevel sælger til B2B, ville jeg da i første omgang tænke over om fakturabetaling (bankoverførsel) ikke kunne være nok og faktisk billigere. Jeg mener behovet for kortbetaling er højere ved B2C handel, end B2B handel og her burde du nok overveje om PayPal ville være det rigtige. Personligt går jeg helst udenom PayPal og der findes jo andre løsninger, såsom Stripe, Braintree og Paymill :)

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Bager:
da det helt korrekt er gratis

Paypal:
Fra 1,9 % + 2,60 kr. pr. salg*

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:

Jacob Bager:
da det helt korrekt er gratis

Paypal:
Fra 1,9 % + 2,60 kr. pr. salg*

Jo jo, men sammenlignet med quickpay osv., er der ingen oprettelse eller månedtlig betaling for at bruge det - det var det jeg mente. 

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt flere snakke om det der stripe, men hvad er det for noget? Er det i stil med Paypal? Eller er det til betalingskort eller hvordan hænger det sammen?

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit kapital ikke er til en Nets aftale i starten, så vil jeg mene at PayPal er den bedste løsning. Vi bruger selv PayPal på DanDele.dk og det fungerer nogenlunde. Vil tro vi mister 1/30 pga. det ikke er muligt at betale med Dankort. HVIS du vælger PayPal, så tilbyd også at de evt. kan skrive til dig og få tilsendt en normal fakturaSmile

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Bager:

dkchokk:

Jacob Bager:
da det helt korrekt er gratis

Paypal:
Fra 1,9 % + 2,60 kr. pr. salg*

Jo jo, men sammenlignet med quickpay osv., er der ingen oprettelse eller månedtlig betaling for at bruge det - det var det jeg mente. 

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

Men det er jo LANGT FRA det samme som gratis. - F.eks. : Sælger du for 50.000,- på en måned, til 1,9%, er det 950,- kr. - + det antal handler der er gange 2,6 kr.

Så er quickpay og nets lige pludselig billigt!

Så Paypal kan være en fin start, men det vil hurtigt være et meget dyrt bekendtskab!

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

På ilyd.dk brugte vi i starten paypal, og der var vores konvertering meget dårlig, men der var dog konvertering. Vi er gået over til braintree, og det fungere super godt. Se evt. hvor lækkert det virker på ilyd.dk.

Når du skal sælge serviceydelser, er du så sikker på at du har brug for en betalingsløsning? Altså hvis du sender en fakture og får betaling via bankoverførsel, så burde det vel være nok eller hvad?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)