Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Hvad gør mig speciel??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-) 

jeg håber inderligt at i kan hjælpe mig - her er lidt af min historie. 

I fire år har det været min drøm at starte en webshop med børnetøj og tilbehør. jeg er udlært Salgsassistent i november sidste år og er nu igang med at tjene penge for at realisere min drøm. Jeg er nu begyndt at lave grundarbejdet til denne nye webshop og i den sammenhæng ser jeg bare den ene nye børnetøjs webshop efter den anden. Jeg begynder nu at frygte at min drøm falder lidt til jorden pga konkurrencen som der er. 

Så mot spørgsmål til jer er: Hvad kan jeg gøre eller tilbyde for jeg er noget specielt i forhold til "alle de andre" 

Håber virkelig i har nogle ideer til at hjælpe mig.

på forhånd tak!

Pernille

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille. Jeg vil kan godt forstå at man kan blive skræmt af konkurrence. Men syntes du skal fokusere på et koncept der knivskarpt ! som skiller sig ud fra de andre. 

Tøj til mænd - Bruuns Bazaar & John Henric

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pernille. 

Hvis der blomstrer mange konkurrenter op, gør det bare at du må være endnu mere beredt på at ramme konceptet 100 % rigtigt. 

Jeg har en virksomhed, (www.magnate.dk) som sælger skandinaviske brands på nettet. På herresiden er der også mange konkurrenter. Men vi forsøger så at differentiere os på skandinavisk brands, nærvær og kundeservice

Vi har på vores vej oplevet at mange mødre efterspørg pænt drengetøj til en rimelig pris. Der er oftest kun ternet skjorter. Hvis man kunne finde noget som de unge går i og kan kopiere det til ens børn ville de elske det. Det kunne jo være en mulighed :-)

God dag 

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar :-)

Ja et knivskarpt koncept kan nok hjælpe mig godt på vej. Det vil jeg helt klart arbejde i dybden med :-) 

1000 tak :-)

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak skal du have :) 

det er i hvert fald en mulighed jeg vil grev dybere i.

jeg selv brænder for at give en service ud over det sædvanlige. Måske det kan hjælpe mig frem :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Pernille

Jeg har kun et råd til dig: Lad være!

Brug dine surt opsparede penge i et marked, hvor du ikke fra dag 1 bliver udkonkurreret af alle de andre, der konstant holder ophørsudsalg fordi de ikke kan konkurrere i et totalt overfyldt marked.

Hvis du kommer og beder mig om hjælp er du den type kunde jeg vil nægte at hjælpe.

Årsagen er den urimeligt hårde konkurrence, der allerede fik børnetøjs-butikkerne til at lukke på stribe for ca. 7 år siden.


Find i stedet noget hvor du kan gøre en forskel.

Læs mere her (skrevet og inspireret af netop butiksdøden i børnetøjsbranchen for ca. 7 år siden)

http://www.imarketing.dk/?P=Det-roede-hav-og-det-blaa-hav.82.797.797.0.i

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Christian :-) super fedt med et bund ærligt svar! Jeg vil nu ikke sige at jeg vil droppe drømmen helt endnu. Måske jeg kan finde noget andet i samme genre? :-) har du måske nogle ideer til hvad det kunne være? 

Pernille 

Fra Hovedgård
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

_Pernille:
har du måske nogle ideer til hvad det kunne være? 

Måske skulle du starte ud med et mere specifikt produkt. Børnetøj er et meget stort felt at starte i - der er mange der sælger børnetøj og der er meget at sælge.

Du kan sagtens starte en shop, som sælger børnetøj - du skal bare gøre det rigtigt fra starten! Alt skal være i orden, lige fra kvaliteten af varerne til designet på din faktura. Formår du det, kan du sagtens basere en butik på 20-50 produkter.

Du skal selvfølgelig ikke regne med at blive millionær på et år, men får du bygget et solidt fundament vil du kunne bygge et større hus.

- Casper

WPDEV.dk

Din partner til avancerede WordPress løsninger.

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså en ting er at være knivskarp og skille sig ud men jeg må nok advare mod konkurrencen på Google. Meget høje klikpriser, rimelig lav konverteringsfrekvens (i forhold til gennemsnittet) og vil kræve en meget stor pose penge på SEO delen. Sådan i grove træk desværre.

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

 

Jeg må sige at jeg ikke er enig i, at du skal droppe drømmen. Hvis du har nok gå på mod, og er klar til at bruge næsten alle dine vågne timer, i dit projekt. Du skal ikke tænke på, at de store kan presse dig på prisen. Mere hen ad, du kan være fleksibel, du kan gøre noget helt nyt. Hvis de "store" kæder gør det. Kan de få deres kunder til at brokke sig osv. Og måske miste dem. Du kan nytænke måde at sælge børnetøj på!

 

Hvis du kan lave en lækker og troværdig webshop, så er der kunder. Så kan vi altid snakke om prisen bagefter ;-)

 

God vind herfra! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)