Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for en professionel webshop eller hjemmeside, så tag et kig her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino, Ubuqo er julestemning, og vi vil gerne tilbyde en god start til at alle nyopstartet virksomheder eller hvis du bare har brug for noget nyt, så du kan komme godt fra start i 2015.

Vi tilbyder derfor forskellige pakker, som du nemt kan vælge imellem til det behov du står med lige nu.

Vi tager vores kunder seriøse, og pakkernes priser skal derfor ses som et udgangspunkt. Det er er useriøst at love en fast pris eller noget gratis, så derfor er Ubuqo transparent - forstået på den måde, at der ikke er nogen skjulte gebyrer, “gratis” produkter eller smarte sælgertricks. Vi lytter til hvad du har brug for og dine behov, sådan at du får den bedst mulige løsning, og da ingen har brug for det samme, kan vi derfor ikke sætte en statisk pris.

Webshop med design: 4.999,- ex. moms.
Hjemmeside med design: 3.499,- ex. moms.
Logo: 2.000,- ex. moms.
Design af tryksager: 2.000,- ex. moms.

Hvem er Ubuqo?

Ubuqo er et passioneret og digitalt bureau, som er ved at slå rødder. Vi er et team et agilt team med bundsolid erfaring i front-end udvikling, design, user interface og user experience.

Vil du vide mere, er du meget velkommen til at tage kontakt til os på hello@ubuqo.dk.

Med venlig hilsen,

Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ubuqo, 

Det lyder som noget jeg måske kunne bruge.
Jeg er ved at starte en virksomhed, men skal bruge lidt hjælp til alt det visuelle.

Men skal nok bruge en kombi af nogle af jeres tilbud, så kan man måske lave en samlet pris da jeg både skal have logo, tryk og hjemmeside.

I må gerne skrive i en privat besked til mig. 

Med Venlig hilsen
Trine Christiansen. 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Trine,

Mange tak for din henvendelse. Vi vil hurtigst muligt tage kontakt til dig.

Må du have en god aften.

Med venlig hilsen,

Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med gode initiativer! Nu er jeg ikke selv en ekspert i at formulere mig korrekt, samt at sætte den korrekte tegnsætning (<Læs jeg anstrenger mig her) 

Men ren skriv dit indlæg - det skræmmer potentielle kunder væk.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hvem er Ubuqo?

Ubuqo er et passioneret og digitalt bureau, som er ved at slå rødder. Vi er et team et agilt team med bundsolid erfaring i front-end udvikling, design, user interface og user experience."

Jeg kan stadig ikke lokalisere en hjemmeside om jer?
Det er ganske fint at skrive som ovenfor, men jeg kan ikke se nogen af jeres løsninger, det gør det derfor svært for mig, at fordre ønske om at anvende jeres service?

Bare en tanke jeg sad med, som jeg måtte udtrykke.
Som nævnt tidligere, bør i lige give indlægget en ekstra gennemgang.  


Med venlig hilsen
Jeppe H. Berntsen 

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Hyldgård Berntsen:
Jeg kan stadig ikke lokalisere en hjemmeside om jer?
Det er ganske fint at skrive som ovenfor, men jeg kan ikke se nogen af jeres løsninger, det gør det derfor svært for mig, at fordre ønske om at anvende jeres service

De her en her http://ubuqo.dk

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi kan godt se at det er uheldigt, at der er grammatiske fejl i vores første indlæg, det vil vi gerne beklage - men vi vil selvfølgelig også gerne understrege, at det ikke afspejler vores arbejde.

Det er korrekt at vi har www.ubuqo.dk. Da vi nævnte, i første tråd, at vi er ved at slå rødder, er dette faktisk ment på den måde, at vi lige pt. er i opstartsfasen og derfor er det sparsomt med informationer på vores hjemmeside. Vi er forsøger at gøre opmærksomme på os selv samt de ydelser vi kan via f.eks. Amino.

En reference på en webshop, som vi har vi lavet, kan vi nævne: www.plnofficial.com.

Håber vi har givet svar nok, ellers er folk selvfølgelig meget velkommen til at spørge.

Fortsat god aften.

Med venlig hilsen,

Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej godtfolk på Amino!

Vi vil gerne gøre opmærksomme på dette jule-tilbud igen, det kører fortsat. Vi håber at høre fra jer.

Rigtig godt nytår til alle.

Med venlig hilsen,

Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke(n) platforme arbejder i med??

Kan i evt. rette og redigere i et købt magento theme??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Vi er meget uafhængig af systemer - vi arbejder pt. i flere open source systemer, der i blandt Magento, Wordpress, Prestashop ol.

Vi vil derfor godt kunne varetage tilrettelser i et Magento theme.

Du er meget velkommen til at skrive til hello@ubuqo.dk, så skal vi nok finde ud af en løsning. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Rigtig godt nytår.

Fortsat god aften,

Med venlig hilsen,

Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)