Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigepods.dk - Mangler feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg ejer siden billigepods.dk, og kunne rigtig godt bruge noget feedback.

- Under selve produkterne står 'Tilføj til kurv' nederst under produktet. Jeg har mange gange overvejet, at lave lidt om i designet, og rykke det så det står ved siden af teksten, så folk kan trykke 'Tilføj til kurv' med det samme.

Hvad tænker i her?

/Kasper 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Først vil jeg lige nævne din nyhedsbrev-box på forsiden.
Hvis ikke det er vigtigt at den er der, for at du får nok nyhedsbrevstilmeldinger, så synes jeg du skal fjerne den fra forsiden.
Som bruger er den irriterende - jeg kender ikke din side endnu, så jeg er yderst tilbøjelig til bare at smutte igen.

"Tilføj til kurv" under produktet virker fint. Jeg ville dog altid lige ind og læse om produktet først - og derfra tilføje til kurv.

Dine kundeanmeldelser virker lidt uprofessionelle. Er det screenshots fra facebook?

VH Jonathan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Umiddelbart så ligger dit navt billigepods.dk op til at du er super billig. Det er du bare ikke. De pods du sælger til 57kr kan fås en del billigere andre steder...

Når jeg vælger "produkter" - hvorfor er der så ikke nogle undermenuer? 

Hvorfor skal jeg klikke mig igennem 4 sider med produkter? Du burde samle alle varerne på 1 side

I din header så reklamerer du med 14 dages returret. Dette er jo ikke en fordel - blot viser du at du lever op til lovkravene der er i Danmark. Hvorfor ikke gøre det til en konkurrencefordel og tilbyde 30 dages returret? Hvad vil du miste på det? 

Jeg ved at dine pods er fra Kina - måske importerer du dem ikke selv, men til den pris så er det med garanti fra kina Smile Jeg undersøgte selv markedet en gang, og fandt ud af at i Kina så laver de disse pods i minimum 3 forskellige kvaliteter (jeg har set eksempler på 3 forskellige kvaliteter - om der er flere ved jeg ikke....) Den billigste kontra den bedste der minder rigtig meget om de originale.

Hvis du ved hvilke kvalitet dine er i, så brug evt. lidt kræfter på at forklare dine kunder forskellen, og hvorfor det er værd at betale lidt ekstra!

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Fin side, relativ simpel og pæn at se på.

Vil også nævne det med kategorisering. Det ville være rart.

Jeg ville nok rette lidt på produkt informationerne, du har fx:

1   Du får I denne pakke : Blå oplader, blåt stik og blå høretelefoner.

2  Hvid oplader, hvidt stik og hvide høretelefoner

Hvor 1 nok skulle være ved "Blå oplader...." Små ting, men hellere få det gjort.

Under Om os ville jeg nok skrive hvem de to iværksættere er, det ville personligt fange mig mere. Det svare lidt til at sige "Vi har tidligere haft to meget store firmaer som kunde, vi vil bare ikke fortælle hvilke"

I skal også huske at der er nye regler under retur ret. Det med at levere i samme stand som modtagelse.

Til sidst ville jeg nok finde nogle andre kortlogoer og bruge da de ser lidt underlige ud i forhold til siden.

Men ellers ikke meget at sige. Flot side, Held og lykke her fra :)

Mvh. Dennis Wiencken

Wiencken Electronics

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonatan,

Vi får en del tilmeldinger til vores nyhedsbrev den vej, hvilket er grunden til det er der.

- Ja det med tilføj til kurv, er evt. til tilbagekommende kunder, eller kunder der bare skal have nogle høretelefoner hurtigt.

Ja kundeanmeldelserne er lidt uprofessionelle. Nogle idéer til hvad vi kan gøre her? 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit lange svar!

Det er billigt i forhold til apple ;-) Vi mange ordre på de høretelefoner. Så et eller andet må vi gøre rigtigt :-)

- Du har ret i det med produkter, og det er vi ved at lave om, så der kommer nogle underkategorier.

God idé det med 14 dages returret! Det sætter vi på med det samme! :-)

Ja mine pods er fra Kina. Og ja, god ide det med, at lægge kræfter at fortælle om forskellen! Det vil vi tage til os!

Mvh
Kasper 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Mange tak for det!

Og vi vil tage alt til os du skriver, og vil helt sikkert benytte noget af det! Det med kortlogoerne har du ret i! Det skal laves om :-)

Mvh
Kasper 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

På alle sider skriver du:  Hvis vi ikke tager telefonen, så læg venligst en telefonsvare med navn, ....

Dette bør du rette til 'Hvis vi ikke tager telefonen, så læg venligst en besked på vores telefonsvarer, med navn, .....

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
www.vipilon.dk

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Pedersen:

Ja kundeanmeldelserne er lidt uprofessionelle. Nogle idéer til hvad vi kan gøre her? 

Jeg tænker du kan gå to veje.

Enten med hjemmelavede testemonials, som så kan komme fra forskellige kanaler (facebook, aviser, blogs, kundemails):

Wordpress-theme:

Eller du kan benytte et færdigt produkt fra fx trustpilot hvor du kan vise rigtige kunders oplevelse.

Trustpilot på cykelpartner.dk:

Som kunde har jeg oplevet begge dele, og de er fint troværdige. Facebook-screenshots virker dog lidt utroværdige.

VH Jonathan

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Kasper Pedersen:

Ja kundeanmeldelserne er lidt uprofessionelle. Nogle idéer til hvad vi kan gøre her? 

Jeg tænker du kan gå to veje.

Enten med hjemmelavede testemonials, som så kan komme fra forskellige kanaler (facebook, aviser, blogs, kundemails):

Wordpress-theme:

Eller du kan benytte et færdigt produkt fra fx trustpilot hvor du kan vise rigtige kunders oplevelse.

Trustpilot på cykelpartner.dk:

Som kunde har jeg oplevet begge dele, og de er fint troværdige. Facebook-screenshots virker dog lidt utroværdige.

VH Jonathan

Hej,

Med hensyn til anmeldelser, så kan du også benytte vores service på www.ratepanel.dk - Vi tager 387,- for 3 måneder, og så kan du også frit benytte vores RateBox på dit site, for at øge konverteringen. 

Skriv endelig til mt@ratepanel.com hvis det har interesse :-)

Mvh

Mark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)