Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddeling af smagsprøver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cakes by L Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er i gang med at starte en virksomhed, som udover at lave kager til bryllupper, barnedåb osv., vil levere den ugentlige kage til virksomheder. Min plan er, at lave en røvfuld smagsprøver (fx tre forskellige slags) og dele ud til mulige kunder med en flyer med noget info. Hvis I var mine modtagere, ville i så have foretrukket et opkald først eller evt. et møde?

Håber på en masse gode svar:) På forhånd tak,

Vh Louise.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, at smagsprøver er måden at gøre det på :-)  Havde du derimod først fået placeret en kage på kontoret, så var du nemt blevet fast leverandør.

Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cakes by L Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Tak for dit svar. Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået dig rigtigt, men du foreslår, at jeg laver gratis kage til alle medarbejdere hos mulige virksomhedskunder istedet for smagsprøver?

Vh Louise.

Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cakes by L Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er det du mener, så bliver det både meget dyrt for mig og kunderne får kun mulighed for at smage en slags kage.

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en god idé at komme ud til virksomhederne og møde dem. Det er den eneste rigtige måde at gøre det på, selvom man får en million nej'er må man bare holde hovedet højt :-) alternativt er jo at forsøge at angribe de private igennem nogle andre virksomheder. så når man bestiller et bryllup på en lokation tilbyder de en bryllupskage fordi i har et samarbjede hvis du forstår hvad jeg mener. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)