Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PrestaShop V. 1.6.0.9 - Hvordan får jeg en ældre version v. 1-click?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Er helt ny i webdesign via 1-click installation og har valgt PrestaShop. Installation gik fint også med dansk sprog, men det virker som om, at denne version er så ny, at alt endnu ikke er oversat , da noget står på dansk og noget på engelsk. Som om, alt endnu ikke virker. F.eks når jeg indtaster salgspris, så skriver den fint, hvad varen koster før moms, men når jeg så kigger hvordan det ser ud, når kunden skal købe varen, så er prisen uden moms!

Og jeg kan helle ikke finde "forkontoret", så hver gang jeg skal se, hvordan siden ser ud, skal jeg ind i Indstillinger - Vedligeholdelse - Og aktiverer min butik. Og det er da mega træls, da jeg langt fra er klar til at gå online.

Jeg vil gerne selv lære PrestaShop at kende fra bunden, men er efterhånden lidt i tidspres, da jeg synes jeg render panden mod muren hele tiden og egentlig gerne vil gå online med vores shop til næste weekend.

Så mangler enten svar på, hvordan jeg får en gammel version, eller hvordan jeg får disse ting til at virke...

En venlig sjæl som kan hjælpe?

På forhånd tak! :-)

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte!

Det er rigtigt, at den version, du har, ikke er 100% oversat til Dansk. Det er faktisk "kun" 80%, der er oversat til dansk. Hvis du vil have en 100% dansk version, kan du vælge selv at oversætte den, eller downloade PrestaShop v.1.5.4.1, som der findes en 100% version dansk oversættelse til. Den er dog helt fra 2013, så du gå vil virkelig glip af nye funktioner, fejlrettelse samt vigtige sikkerhedsopdateringer - så jeg vil ikke anbefale dig at skifte tilbage til en gammel version, da du vil løbe en masse risikoer.

Edit: Mht. til moms-problemet, skal du gå ind i indstillingerne og ændre det. 

/Milos Smile

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milos

Tak for svar. Har sat moms-reglen til Dansk 25%.

Kan du forklarer sådan helt step-by-step, hvordan jeg går ind i indstillinger og retter det?

Mvh Gitte

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:
Kan du forklarer sådan helt step-by-step, hvordan jeg går ind i indstillinger og retter det?

Kunder > Grupper > Rediger

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihhh 1000 tak, det virker!

Big Smile

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:
Ihhh 1000 tak, det virker!

Jamen dog! Surprise Hvis du har brug for mere hjælp er du velkommen til at skrive en besked til mig. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Milos

Har du så også et svar på, hvordan jeg kan finde ud til "forkontoret"? Så jeg hurtig kan se, hvordan min side ser ud? :-)

Hilsen Gitte

Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte.

Du skal selv gå ind og oversætte det der mangler. Det gør du under oversættelser, husk at vælge det rigtige tema når du oversætter
Du kan se din FrontPage ved at klikke øverst til højre på din backpage
For at de dine rettelser på FrontPage skal du slette cache på ydeevne siden

Fra Børkop
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Øverst til højre står mit navn. Lige til venstre for er der "My Shop". Muligvis den du mener er Frontpage. Men jeg har været inde at deaktivere butikken indtil jeg er klar til at gå online - Indstillinger> Vedligeholdelse> Deaktiver butik. Så når jeg klikker på "My Shop" kan jeg kun se, at siden er under vedligeholdelse.

Er ret så "grøn", så jeg ved ikke hvad du mener med, at jeg skal slette cache på ydeevne siden. Kan du skære det ud i pap hvordan jeg skal gøre. Ved ikke hvad ydeevne siden er eller hvor den er. Er det i shoppen eller på computeren?

Har installeret PrestaShop via 1-click på webhotellet.

Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ydelse ligger under indstillinger
Du kan se din FrontPage ved at tilføje din ip til vedligeholdelsessiden så har du adgang til FrontPage selvom den er deaktiveret for alle andre

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)