Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenligt responsive design - findes det?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan henvise til bare eet velfungerende eksempel på en webshop i responsive design - gerne med sald af CD'er og gerne med klassisk musik? Hvis siden har menuer, enten i venstre side eller i begge sider, skrælles de jo væk og stables oven på hinanden sammen med alle varerne på siden, der også stables i kasser.

Hvis man gerne vil se "Kontakt" eller "Om os", som typisk er anbragt i bunden, skal man dæleme have en slidstærk pegefinger og man bliver jo helt swip(c) i kraniet af alt det scrolleri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Synes at f.eks. http://www.gucca.dk/ er ganske udmærket til formålet.

Ang. din opbygning, så vil jeg anbefale dig at få et webbureau til at se på det. Der findes altid funktionelle løsninger, uanset produktet der skal sælges :-)

God weekend

Mvh
Anders

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale dig at tage et smut ind på themeforrest. Her kan du uden tvivl finde et design, der passer til dine kriterier. Kig under WooCommerce. 

Efterfølgende kan du selv vælge at prøve dig frem med opsætningen, eller gå direkte til en webudvikler. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - First Media:
Synes at f.eks. http://www.gucca.dk/ er ganske udmærket til formålet.
Guccas opførsel med at stabke tingene oven på hinanden er altså standarden? Ok, så er det jo en smagssag hvor smart det er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Jeg vil også anbefale dig at tage et smut ind på themeforrest. Her kan du uden tvivl finde et design, der passer til dine kriterier. Kig under WooCommerce.
WooCommerce kender jeg til Wordpress. Udmærket bortset fra at man ikke kan få det til at gøre det muligt at sælge både en fysisk CD, en digital CD og enkelte fracks af den samme vare.

Nu er det imidlertid ikke Wordpress denne side er lavet i, men er heftigt modificeret version af OsCommerce.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
ThemeForest har de en del gode, og dem kan man jo så tilrette med sit eget grafik - eller få en grafiker som f.eks. Main Media til at lave det (Tommy fra  Main Media kan vi godt anbefale, da han laver vores logoer osv.)
Jeg tror ikke (har ikke kigget) at Themeforrest har temaer til OsCommerce, men selv om de havde, ville jeg ikke kunne bruge dem grundet de mange udvidelser og forbedringer der er lavet i Unique Free, som er navnet på den danske udgave jeg bruger.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:
Hvis man gerne vil se "Kontakt" eller "Om os", som typisk er anbragt i bunden

Det er ikke typisk at det er placeret i bunden. Du ser lige så tit at det er i toppen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er bare hvad der har fæstnet sig i min hukommelse, men man kan jo overveje placeringen m.h.t. netop responsivt design.

Fra Bø i Telemark
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foretrækker at oplyse kontaktoplysninger både i top og bund, da forskellige kunder kigger begge steder..  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)