Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback: CoverLove landing page

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg søger lidt feedback på vores nye landing page, mangler vi noget? Mere text, andet text?, flere fotos, større fotos?

Siden kan ses her: http://coverlove.dk/iphone6 

Håber at høre fra jer! :)

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen ting? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kick Ass Star

Det stilrene og simple design, tiltaler mig utroligt meget, og jeg er vild med at i ikke fylder siden med mere end nødvendigt.

Eneste kommentar jeg har, som jeg tror i måske kunne miste konvertering på, er jeres links til andre covers.

Lav et par større knapper i bunden til jeres fulde varesortiment, det tror jeg vil føre de kunder videre, som ikke har sig en iPhone 6.

Rettelse:

Nu opdagede jeg også en ting: når man trykker på jeres "Penge tilbage garanti"-knap så scroller den blot til tops. Måske en henvisning til jeres handelsbetingelser ville være mere passende.

Mvh Lasse

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RosRav,

Tak for din feedback! Jeg arbejder på vores links i bunden, også finder jeg et korrekt link til vores "Penge tilbage garati".

Hvad med teksten, skal vi beskrive produktet noget mere? :)

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kick Ass Star,

Jeg har set på din side, og jeg synes det er nogle lækre covers du sælger! Men med henblik på siden, så synes jeg bare det bliver for meget sort, i sort, i sort.. :-) 

Endvidere, såfremt siden SKAL være sort (kan selvfølgelig være en del af den markedsføringsstrategi), så se om ikke du kan få billedet i toppen til at have samme sorte baggrund som resten af siden, eller helt fjerne baggrunden fra billedet :-) 

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det derudover muligt, at jeg kan få fat i dig på en PB eller mail? :-) Har lige et spørgsmål til dig! 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback.

Ja - det bliver lidt mørkt, men på en måde synes jeg at det virker rigtigt godt på websites, da det er meget behageligt for øjnene.

Coverbilledet eller baggrunden skal skifte så de matcher 100%. Det er modtaget! :) På min skærm er de ens, men jeg har godt hørt at det varier fra skærm til skærm :)

Du sender mig bare en PB. Det er du velkommen til! :)

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Noob spørgsmål: Men har du slået privatbeskeder til? Jeg kan s'gu ikke finde dem! :D

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kick Ass Star,

Super side, jeg må være enig i at det er meget sort på sort, men som du skriver er det et bevidst valg, og mere behageligt for øjnene.

Jeg kunne godt tænke mig mulighed for større billeder, og hvad med covers til iPhone 5?

Lige nu har du til den dyreste telefon på markedet, mens jeg tror mange har modellen før, da iPhone 6 endnu ikke har været meget på tilbud.

ellers ser det godt ud :-)

Venligst,

Bjarke

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

mmh har et par lidt negative ting, men de er små. men også en virkelig positiv ting.

Til at starte med, så syntes jeg siden er meget "amerikansk" Du ved sådan lidt "template" agitg som man altid ser når en eller anden selvudnævnt guru vil sælge en bog eller dvs. Man skal igennem en masse pludder pladdder og snik snak for så i bunden at finde frem til et felt hvor man så kan få mere info ved at give sin email, og de ligner alle sammen hinanden.

Din side er er høj kvalitet, men du giver mig stadig lidt den samme følelse.

Personligt ville jeg ikke have det sådan at man skal scrolle hele siden ned for at få den nødvendige info. Det hele skal være synligt ved første øjekast.

produkt foto, farve udvalg, levering og tekst information om produkt. Så kan du også have en call to action knap øverst på siden, i stedet for at man i bunden skal sidde og lede efter den.

Jeg syntes egentlig siden er rigtig flot, så du må ikke tage kritikken for hårdt. Design osv fejler intet. Det er mere "købs tragten" der er problemet i min hoved.

Det gode:

Blev virkelig overrasket på den gode måde da jeg kørte musen væk fra jeres side for at skrive ny url i browser :-)

Genialt at tilbyde folk rabat på den måde. VIRKELIG. Den er hermed taget i min egen skuffe. Ingen tvivl om den lille pop up giver MEGET mere konvertering.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)