Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X "Danlotto"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

 Kunne godt tænke mig at få en lille debat op, omkring dette danlotto som blev omtalt i operation X.

Hvordan kan man ha sådan et selskab kørende i flere år uden nogen gør noget ved det?

Gennemtænkt, at ha bank på færøerne, selskab på malta og bo i dubai ?

 

Security

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Security:
Gennemtænkt, at ha bank på færøerne, selskab på malta og bo i dubai ?
 

Meget. Og et kontorhotel, så telefonerne blev taget på Malta. Og når det kommer til stykket er firmaet sikkert registreret i hans hunds navn, så han ikke kan klandres for noget :)

Mon ikke de udbetaler alle gevinster under 500 kroner og på den måde bevarer folks tillid. De fleste vil alligevel kunne spille en del år, før de oplever at vinde mere end det beløb.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det pudsige ved konceptet er at de kan udbetale alle gevinster og stadig tjene godt. Tilbagebetalingsprocenten på Lotto er jo så lav, at Danlotto egentlig bare snyder spillerne ligeså meget som Danske Spil gør... og samtidig også Danske Spil

Så er det eneste der er tilbage brud på regler om at lægge sig op ad markedsføringen med enslignende logo og kampagne. At Danloto bruger Danske Spils tal tror jeg ikke engang der kan pilles ved.

Operation X stillede - så vidt jeg husker -  kraftigt spørgsmålstegn ved at at Danlotto siger at rækken bliver spillet hos Danske Spil.. Det beviste de (næsten) at det blev den ikke... Men jeg synes ikke at erindre de havde en kunde med i programmet der var snydt for gevinster?

Hvis Danlotto udbetaler alle gevinster så vækker det ingen harme hos mig. Spørgsmålet om de snyder spillerne stod mig bekendt stadig åbent efter programmet.. og hvis de ikke gør, er der ikke noget at komme efter IMO. Så synes jeg hellere vi skal have nakket spillemonopolet ud af hænderne på Danske Spil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorinvest:
Tilbagebetalingsprocenten på Lotto er jo så lav, at Danlotto egentlig bare snyder spillerne ligeså meget som Danske Spil gør... og samtidig også Danske Spil
 

Du glemmer en rimelig vigtig del i din beregning - der spilles næppe for nær de samme summer hos Danlotto som der gøres hos danskespil. 7 rigtige vil højest sandsynligt udløse en gevinst, som er størrer end hvad Danlotto omsætter for på årsbasis.

kontorinvest:
Det beviste de (næsten) at det blev den ikke.

Danskespil tjekkede en af de rækker, som var spillet ved danlotto og kunne afkræfte at den var blevet spillet ved dem. Så er det ikke næsten bevist - så er det bevist ;)

 

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Danskespil tjekkede en af de rækker, som var spillet ved danlotto og kunne afkræfte at den var blevet spillet ved dem. Så er det ikke næsten bevist - så er det bevist ;)

heh... nej det var nemlig noget med at deadline ikke var udløbet da Spiegelhauer befinder sig hos Danske Spil.. Den detalje ville jeg ikke fanges på.

Har i øvrigt fundet en skummende debat på tv2, hvor en debatør med alt tydelighed er bagmanden - trods det han ikke vil indrømme det. Danlotto har selvfølgelig forsikret sig, hvis den store gevinst skulle komme.
Ethvert forsikringsselskab kan regne tilbuddet ud på 5 minutter.
"Hvor stor skal præmien være før vi skal dække?"
"ok, i hovedet kan jeg regne ud hvad sandsynligheden for 6+1 tillægstal er ved en tilfældig trækning blandt 36 tal uden tilbagelæg (fordi jeg er supernørd)  - derfor vil vi gerne sælge jer sådan en forsikring til x kr. p.a.".

:)

Jeg siger ikke jeg anerkender danlottos moral, men de dumme er sgu lottospillerne - hvadenten de spiller det ene eller det andet sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorinvest:

Tommy:

Danskespil tjekkede en af de rækker, som var spillet ved danlotto og kunne afkræfte at den var blevet spillet ved dem. Så er det ikke næsten bevist - så er det bevist ;)

heh... nej det var nemlig noget med at deadline ikke var udløbet da Spiegelhauer befinder sig hos Danske Spil.. Den detalje ville jeg ikke fanges på.

Hvis det er rigtig er Operation X nogle tumper, der ødelægger det for dem selv. Har du en kilde på det?

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kilden er knolden... men den kræver vist en genudsendelse for at kunne dokumentere den.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)