Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med hjemmeside oprettelse af subdomain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Har haft en template i 14 dage nu og rettet på alt muligt tekst osv.. Har købt perfekt i de dage..

Jeg snakkede så med webhosten of bad om et subdomain - da jeg gerne ville lave en side med test der, i stedet for på originalen.

Subdomainet fik jeg lavet. og installeret wordpress i den også. Men efter jeg lagde den samme skabelon ind der.. Så gik det galt på original siden også.. Og har siden bare været noget !"#¤

HAr prøvet at snakke med supporten igen. De har givet mig en backup som er 2 dage ældre som jeg bad om. Men stadig væk samme fejl når jeg oploader den gamle backup som der intet har været galt med , men først gik galt efter subdomainet blev lavet med min skabelon på.

De siger at jeg skal kontakte skabelon designeren.. Men der har jo intet været galt i de 14 dage inden.. så hvorfor først nu? efter jeg har smidt det ind på et subdomain.

Skal se om jeg kan få nogen til at forklare mig hvad der skal ske her?

Warning: session_save_path(): open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/customer........................

Efter denne tekst kommer der en lang tekst som fortæller hvad den har problemer med. Men vil gerne skrive det privat til en da siden ikke er offenllig gjort endnu.

Er der en venlig sjæl derude som kan gennemskue denne tekst og måske hjælpe mig gennem.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Det lyder ikke rart. Du skal være velkommen til at sende en email til tomc@modified.dk - så kan jeg lige prøve om jeg kan finde ud af det.

(Det interne Amino PB system er ikke noget for mig). 

Umiddelbart lyder det som om du ikke har adgang til at skrive tmp filer til /tmp

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Johnny koldt vand i blodt :) Jeg vil gerne hjælpe dig hvis jeg kan. Jeg har en klar ide om hvad det er.
Det er nok noget med din database i forhold til det domæne du startede med at lave tingende på. Men send mig en mail/besked og lad os se på det sammen.

hilsen Meik 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindstorm

Den siger jo tydeligvis at det er noget med /tmp i start indlægget - det har sgutte noget at gøre med databasen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny's problem er nu løst - ganske uden beregning, og så fik han en gratis kaffekop med oven i prisen :)

Vi giver en kop kaffe / kaffe kop - og en gratis rådgivnings time!
https://www.modified.dk/gratis_kaffekopper.pro

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)