Vi leder efter et godt værktøj til time- sagsstyring og håber I har et par gode inputs til os :) Vores dagligbestår består af 3 personer - videoproduktion til vores kunder samt egne produktioner til web-kanal. Dermed har vi brug for at kunne oprette produktioner og planlægge de enkelte dele, så det også er let forståeligt for kunden samt registrere det faktiske tidsforbrug. Vi har sideløbende 5-7 projekter i gang og har brug for at få styr på hvad vi bruger vores tid på, bla. så vi kan dokumentere tidsforbrug overfor kunderne. For at det reelt vil blive brugt, skal det være simpelt og let tilgængeligt (eks. registrering via smartphones) og vi skal alle tre kunne registrere løbende. |
Hej Kenneth
Tag et kig på Microbizz, på http://microbizz.dk - det kan det du efterspørger.
Kontakt mig på tlf. 71 99 50 56 eller kj@dk-solutions.dk. - Vi er Microbizz partnere.
Microbizz er en web-baseret software, der kan håndtere alt fra tidsregistrering og vagtplanlægning til kvalitetsstyring og dokumentation, vareforbrug og DB på opgaver, GPS og planlægning af ruter, overblik over mandskab og udstyr, projekt-, proces- og opgavestyring og meget mere. Det betyder, at virksomhedens administrationstid kan nedsættes betragteligt, mens effektivitet, kvalitet og kundetilfredshed øges.
mvh
Kell Jørgensen