Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til time- sagsstyring for videoproducent med flere ansatte?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter et godt værktøj til time- sagsstyring og håber I har et par gode inputs til os :)

Vores dagligbestår består af 3 personer - videoproduktion til vores kunder samt egne produktioner til web-kanal.

Dermed har vi brug for at kunne oprette produktioner og planlægge de enkelte dele, så det også er let forståeligt for kunden samt registrere det faktiske tidsforbrug.

Vi har sideløbende 5-7 projekter i gang og har brug for at få styr på hvad vi bruger vores tid på, bla. så vi kan dokumentere tidsforbrug overfor kunderne.

For at det reelt vil blive brugt, skal det være simpelt og let tilgængeligt (eks. registrering via smartphones) og vi skal alle tre kunne registrere løbende.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Tag et kig på Microbizz, på http://microbizz.dk - det kan det du efterspørger.
Kontakt mig på tlf. 71 99 50 56 eller kj@dk-solutions.dk. - Vi er Microbizz partnere.

Microbizz er en web-baseret software, der kan håndtere alt fra tidsregistrering og vagtplanlægning til kvalitetsstyring og dokumentation, vareforbrug og DB på opgaver, GPS og planlægning af ruter, overblik over mandskab og udstyr, projekt-, proces- og opgavestyring og meget mere. Det betyder, at virksomhedens administrationstid kan nedsættes betragteligt, mens effektivitet, kvalitet og kundetilfredshed øges. 

mvh

Kell Jørgensen

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget, Kell, men et system til 28.000 kr. alene i opstartsgebyr plus 2-3.000 kr. pr. måned er mange, mange gange over den investering vi er klar til - men tak for tilbudet - systemet ser superfedt ud :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kenneth

Du har læst priserne forkert, prisen pr. mdr. er for 3 administrative brugere og 3 mobile brugere, og kan altså være 6 personer i alt.

Opstartsprisen på de 28.000 indbefatter 4 timers kursus for alle medarbejdere, plus opsætning af hele systemet, det vil sige at du får

et nøglefærdigt system

mvh
Kell 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, beklager Kell, jeg har rettet det nu :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)