Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt AMBITIØST iværksætter projekt - Internet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg søger partner(e) til mit kommende projekt.

Projektet har til formål at samle iværksættere på tværs af landegrænser i et forum, hvor man vil kommunikere i 1 og 1 samtaler eller i gruppesamtaler med andre iværksættere over videosamtaler. Videosamtaler giver en helt anden dialog i forhold til skriftlige debatter, da man sætter ansigt på folk, og bedre og hurtigere kan uddybe, hvad man har på hjertet.

Det jeg søger af min kommende partner(e) er:

Har gå på mod! (Du skal virkelig ville det!)

Er engageret! (Du SKAL kunne lige +20 timer om ugen I det)

Du skal være 110 % dedikeret til projektet

Du skal have erfaring med opstart af ambitiøse iværksætter projekter (behøver ikke være med success)

Du kan tænke ud af boksen (du skal kunne tænke i nye baner, og se muligheder i markedet.)

Du skal være klar til at indskyde kapital

Det jeg kan tilbyde er:

Jeg er 110 % dedikeret til projektet. Der, hvor jeg ser mine styrker er at jeg kan tænke ud af boksen, jeg er god til at se muligheder både når det kommer til markedsføring og potentiale i markedet. Jeg har tidligere været medejer (50/50) i et fysisk diskotek i næsten 2 år. Jeg er god til at tænke i nye markedsførings muligheder. Jeg er klar til at skyde 50.000 – 75.000 kr. i projektet.

Det skal siges at jeg INTET forstand på internet har, så derfor er det en fordel at du ved noget om det!

Hvis det har interesse, og du har lyst til at høre nærmere om projektet, så kontakt mig telefonisk.

Ps. jeg beklager, hvis der er mange stavfejl, men min computer bliver ved med at smide teksten over I engelsk og automatisk rette det!

Vh.

Stefan Stojkovic

Tlf. 42 64 61 16

 

Tilmeldt 26. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)