Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høretelefoner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg går med drømmen om at blive iværksætter!

Jeg har mange idéer, som jeg går og grubler over..
Mine overvejelser går på, om det er muligt at drive en Webshop, hvor der sælges kvalitetshovedtelefoner.
Hvis nogen ved, hvordan jeg får fat i nogle leverandører, må I meget gerne sige til.

På forhånd tusind tak!
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Lyder super fedt! 

Vi vil meget gerne hjælpe dig igang, med både registrering og køb af varerpartier. Vi har et bredt udvalg af diverse produkter, og har f.eks. Marshall Høretelefoner til salg lige pt.

Skriv en mail til info@cleverdeal.dk, så finder vi ud af det. 

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

alibaba.com har ca 10000 forskellige annoncer, måske de har noget du kan bruge...

PS. Jeg ville tro man ømsker at høre headsettet i brug og føle hvordan det sidder, hvis man bruger 1000 kr. på det. Det er måske nemmere at sælge billigere modeller

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

PS. Jeg ville tro man ømsker at høre headsettet i brug og føle hvordan det sidder, hvis man bruger 1000 kr. på det. Det er måske nemmere at sælge billigere modeller

Tror du har helt ret. Ville aldrig købe et par uden at have prøvet dem.

Det som mange gør (inklusiv mig selv), er at gå i diverse fysiske butikker for at prøve ting. Efterfølgende bestiller varen billigt over nettet.

Du kan altså godt lave god forretning, du skal bare være billigere end de fysiske butikker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)