Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele butik i Helsingør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger, jeg har lige startet en dejlig butik i Helsingør, min butik sælger gaver, legetøj, babyudsty og festartikler til f.eks. dåb og børnefødselsag. Butikken ligger ikke ideelt i forhold til kunderne og jeg vil derfor gerne finde et lokale i selve centrum.

Jeg søger derfor en person der har lyst til at dele en butik med mig. Idéen er, at vi kører det som to selvstændige butikker, men kan deles om de faste udgifter og evt. hjælpe hinanden ved sygdom og lign. Så har du lyst til at starte butik eller har du en butik, du kunne tænke dig at dele så kontakt mig og lad os snakke om det. Hvis andre har idéer eller input, hører jeg også gerne fra jer :-)

Jeg har også en webshop hvor du kan se, hvad det er jeg sælger www.littledreamers.dk

Kh. Camilla

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Skal butikken ligge i Helsingør? Jeg har nemlig planer om at starte op i Hørsholm og det er jo lidt den anden vej. :)

Kh. Isabelle

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Skal butikken ligge i Helsingør? Jeg har nemlig planer om at starte op i Hørsholm, og det er jo lidt den anden vej, men ville også meget gerne finde en at dele med. :)

Kh. Isabelle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)