Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarninger med agents i Kina/Udlands

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop startet et nyt firma hvor vi begynder at sælge modetøj på nettet til kvinder i alderen 15-31 år. Det meste af det vi har købt indtil videre er fra inden for EU's grænser hvilket også har været fint. Dog vil vi gerne udvide vores sortiment og markedet er meget større i kina samt billigere.

Jeg har lavet en del research hvor jeg blandt andet også har fundet en del webshops hvor de sælger et meget bredt udvalg af stilrent tøj til en meget god pris. MEN fragtprisen fra firmaerne er HELT og ABSOLUT absurd da den forløber sig til næsten den samme pris som produkterne løber op i...

Er der nogle som har erfaringer og kompetencer på disse områder som kan tilbyde et samarbejde?

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh. Mathias

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Du er velkommen til at kontakte mig, så kigger vi på det - er dog ret presset, indtil foråret.

Mvh
Jacob 

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet en gang ,30kg til 1200kr, jeg synes det er ok pris.

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej YI!

Hvem købte du fra og var det gennem en importør/agent?

Mvh Mathias

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Levering agent hjælper mig med at samle alle thinge jeg køber fra internet og sender til mig. Jeg betaler kun fragt og service er gratis. 

Mvh

Renee

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Yi!

Det kunne sagtens være sådan noget jeg også søgte. Er det et firma du eventuelt kunne røbe navnet på? Du må meget gerne sende en PB hvis det er:)

Mvh Mathias
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke andre som har erfaringer eller samarbejde de gerne vil dele?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

er ikke sikker på jeg helt er med på hvad du ønsker, men jeg sidder som agent på Madagascar med speciale inden for tekstil og læder produktion. 

Dit problem ved at købe færdig kollektion fra et web site lyder til du plukker enkle styles og ønsker at få disse sendt med luft post, så løber fragten meget hurtig op i det samme eller mere end selve tøjet. Eneste måde du kan eliminere fragten er ved sø fragt, men det kræver du har noget volume. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Da vores likviditet ikke er ret stor så kan vi desværre ikke købe store varepartier hjem ad gangen så derfor ser vi det nemmest at købe det direkte fra andre grosister/sider. Problemet ved dette er dog at prisen som regel er en god sjat dyrere samt at fragten er urimelig høj. Det er netop derfor at jeg søger viden/samarbejde med en som kunne hjælpe med dette problem :)

Glædelig jul!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)