Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man skal finde leverandøre til sin webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder på opstart af webshop, er i gang med forretningsplan, budgetter, taler med bank osv.

Hvorledes foregår det, når man skal have fat i leverandører? Kontakter man de enkelte firmaer, og kan man inden for korttid få vare fra dem, eller skal de forudbestiltes et år i forvejen? 

hilsen Christine 

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der vist ingen standard svar på.

Hvad type varer?

Danske eller udenlandske leverandører?

Sæsonbetonet eller?

Er det nemmeste ikke at spørge nogle firmaer der leverer den type varer du ønsker at sælge og så se hvilke vilkår du kan få dem leveret under.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christine

Hvis du skal skabe kontakt til leverandører, så er Alibaba.com en fantastisk portal til at skabe kontakt. Husk dog altid at være kritisk og tag dine forholdsregler.

Mht til leveringstid, så tror jeg da ikke der går 1 år fra bestilling til levering, medmindre du skal have specialfremstillet en jetjager :-).

Jeg mener vi har omkring 10 dages leveringstid, når det går hurtigst, men igen kommer det også an på hvorfra du får dine varer. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Om dine produkter skal forud bestilles ét år forinden er umuligt at svare på. Mit bedste svar er; hvad tror du selv?

Skal du have ekstremt store partier, eller skal dine produkter igennem fysiske/biologiske processer inden det kan komme til dig (som f.eks. hærdning/behandling, enzymatiske reaktioner mm.)?

Jeps, når du skal have en leverandør, så leder du alle steder du kan efter en producent af dit ønskede produkt. Du kontakter dem ALLE, henter tilbud, handelsbetingelser og sammenligner - hvor får du den bedste aftale? Nogle har ret lukrative handelsbetingelser (hurtig fragt, de tager produkter som ikke sælger tilbage, du kan få varene på X antal måneders kredit, så du kan omsætte varene inden du skal betale leverandøren) osv. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)