Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Vikar247 site.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ku godt bruge lidt info om hvad i aminoer syntes om vores nye vikar site.

tjek www.vikar247.dk 

 

Kenneth. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, hvad det lige er, I ønsker feedback på. Men hvis det er teksten, så mangler der tekst mange steder, f.eks. cases, så sitet er ikke færdigt endnu. Og jeres sprog er uheldigt i salgsøjemed. Jeg vil ikke ansøge om en vikar! Og jeg vil slet ikke udfylde den lange liste med spørgsmål, men bare klikke af i "ringes op". Altså en kontaktformular. Men nu er det heller ikke lige inden for bygge- og anlæg, jeg evt. ville søge vikarer, så måske er der brancheforskelle.

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak det vil jeg kigge på,ang cases så ved jeg de er super vigtige for at ku gi lidt trykhed ang os... især når vi primært bruger folk fra tyskland og polen som vikare.Vi har super referancer som ncc osv...så klart de skal bruges.

du kan ikke li vores formular...hmmm ja det er jo lidt vigtigt at få penslet lidt ud hvad folk skal bruge...men ku nok gøre det på en smartere måde...kigger jeg lige på....

 du skal ha mange tak for du gad kigge på sitet*S*

lad mig endeig høre fra andre hvis i har 2 sek..

 

Kenneth. 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Internettet handler i høj grad om tryghed og bekvemmelighed.

 Så jeg vil også tilslutte mig, at kontaktformularen skal kortes væsentligt mere ned - Click-to-call funktion kunne være løsningen

Jeres fulde navne skal stå på kontaktsiden, så man ved hvem man taler med og kan referere til vedkommende ved en senere samtale..

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt design. Men jeg kan kun tilslutte mig de tidligere indlæg. Kontaktformularen er alt alt for lang. Og så mangler der en del med opsætning af tekst og billeder mm.

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 i skal alle ha mange tak for jeres tid som i har brugt....jeg er super glad for jeres input....

har besluttet at lave clik to call funktionen...og selvfølig cases skal opdateres så det giver lidt tryghed omkring hva vi tilbyder.

 

tak tak til jer alle.

 

kenneth 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - flyt de 3 vigtigste funktioner til forsiden = færrest mulige klik til den nødvendige information!

2 - Slå på at folk skal ringe til jer og så udfylder I (ja - jer selv!) de relevante skemaer = I skal være "til" for kunderne, ikke omvendt. PÅ den måde vil i distancere jer fra konkurrenterne.

3 - småting: inkludér efternavne, fjern de grimme små logoer, ryd ud i hele jeres "information" - i blander det for meget sammen.

 Det var 3 nemme ting i kunne gøre. Når i er klar til at høre mere, har jeg mange flere forslag.

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

 Som sådan ser jeres site fint ud i mine øjne men det er jeg også langt fra den man skal spørge, dog et par andre ting der faldt mig ind da jeg læste siden igennem.

1. Det er vist ikke nok at lønne dine folk efter overenskomsterne. Jeg læste en artikel i efteråret 06, om et vikarbureau som blev dømt til at udbetale sine vikare den samme løn som dem der arbejdede for firmaet der havde hyret, og retten gjorde det temmelig klart at det er sådan reglerne lyder.. så den der går hvis ikke da det er jeres ansvar at finde ud af.

"Såfremt særlige aftaler på virksomheden medfører, at vikaren skal aflønnes med en højere løn eller i øvrigt på andre vilkår, påhviler det virksomheden at gøre opmærksom på dette senest samtidig med, at der træffes aftale mellem virksomhed og Vikar247 om vikarassistance. Såfremt virksomheden undlader at give sådanne oplysninger, hæfter virksomheden for den merudgift en senere regulering af betalingen til den pågældende vikar måtte medføre."

Da jeg selv har et malerfirma ved jeg at malernes tiltrædelses overenskomst lyder på 170,03 i timen (som udgangs punkt, den kan dog forhandles men har ikke hørt om en der var under 160 kr) og jeg tror ikke på de vil tegne en overenskomst med jer som lyder på mindste lønnen, det ku ialtfald ikke lade sig gøre for mig:-) 

Iøvrigt ville jeg også være skeptisk mod at hyre en håndværker som vil gå til under 105 kr i dagens danmark..

Det er ikke for at være lyseslukker men bare så i ikke står til en retslig røvfuld:-)

2. Hvad sker der for jeres betaling betingelser, efter 3 dage kommer der renter på?? Er det en fejl eller er i bare helt urimelige..?? 

Du må ikke ta det som et surt opstød, bare lidt at tænke på:)

 

Mvh Mads..

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey Mads

 

Tak for den tid du brugte på at lure vores site...

Ang Betaling så er det fuldt ud lovligt at lønne vikare efter gældene overenskomster selv om de fast ansatte har mere i løn ,da der er tale om vikare og ikke fast ansatte.

vi betaler efter gældene overenskomst og det er en super go løn for en tysker eller polak når de jobber hos os får de ca 6 gang mere i løn end de gør hjemme.....derfor er det intet problem at finde super gode medarbejdere som sætter super meget pris på deres job...

 vi har firmaer som har haft vores vikare ansat og har oplevet at deres egne folks indsats steg med 20-30% grunden kan du selv tænke over?

ang betalings betingelser så er det vejledene for nye kunder......nye kunder fakturere vi også første gang efter en uges arbejde ....normalt for at sikkere at vi ikke brænder røven....

Hvis du sku være int så kan jeg fortælle dig at en maler/arbejdsmand ville koste dig 180 kr i timen inc alt så hvis du regner lidt på det har jeg lige lavet dit overskud i maler butikken en del større *S* da jeg gør ud fra at dine faktiske udgifter på dine folk er omkring  240 pr time inc alt.

det vil gi dig en besparelse på ca 60 kr i timen.

 

Venligst Kenneth 

 

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth! Smile gl. dreng!

- Billederne under referencer af BYG, udlændinge styrelsen mm. er ikke af særlig god kvalitet!

- Endvidre håber jeg at teksten bla, bla kun er midlertidig!

- Siden er ellers meget jordnær og lige til. Se at få den færdig! Smile

Jeg ved det går jer godt!  Jeg er i øvrigt utrolig glad for de folk du har haft sendt mig til malerfirmaet!

Brug roligt folk fra www.vikar247.dk Smile

Jeg håber også at du har det godt personligt! Big Smile

Vi tales ved!

Med venlig hilsen

Lars Frey Jørgensen

Frey Gruppen

www.writewall.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)