Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man større konvertering af klik til kunder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ErKi Data ApS rykkerportalen ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu forsøgt forskellige metoder for at få trafik på vores website, og det lykkes i forskellig grad. Skal dog fokusere mere på SEO, men det kommer.

Mit problem lige nu er at konvertering til kunder ikke er specielt stor, hvorfor jeg ikke er sikker på at større klik rate vil give os det ønskede resultat.

Vi har arbejdet med at omdesigne vores platform, og har allerede fået konstruktiv kritik på det nye design.

MEN vil det give bedre konvertering??

Den gamle og stadig aktive hjemmeside kan ses på:
https://rykkerportalen.dk/


Det nye design kan ses på:
http://www.erkidata.dk/NewDesign/

Er der nogen kloge hoveder herinde, der kan give råd om det nye design med større sandsynlighed vil fange folks opmærksomhed bedre, og få dem til at blive længe nok på siten, til at erkende at det er markedets bedste tilbud ;)

Eller hjælpe os i retning af hvad vi kan forbedre?

Kort fortalt er vi et inkassobureau, der fokuserer på den tidlige del af processen, med rådgivning, rykkere og inkassovarsel, mens vores samarbejdspartner (DKS) tager sig af inkassodelen, hvorved vi tilbyder en komplet rykker- og inkassoløsning.

På forhånd tak,

Kim

Rykkerportalen.dk | Markedets mest komplette rykker- og inkassoservice i samarbejde med Dansk KreditorService (no-cure-no-pay uden abonnement)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg min optik er det meget fornuftigt at I har valgt at kigge efter et nyt design, da jeg tror at jeres nuværende design bærer en del af skylden for jeres ringe konvertering. 

Personligt kan jeg rigtig godt lide det nye design du præsenterer i dit indlæg. Her bliver der signaleret langt mere professionalisme, samt troværdighed, hvilket jeg især kunne forstille mig at vigtigt i jeres branche. 

Det er svært at kunne sige “Ja, i kommer til at konverterer mere“. Hvis man skal konverteringsoptimerer efter bogen, skal man løbende splitteste, og derefter tilrette fra de data man indsamler. Jeg forslår derfor at I efter lanceringen prøver at splitteste flere af jeres call to action elementer på siden, for derigennem at kunne indgå i en løbende optimering. 

Jeg er dog ikke i tvivl om at det bestemt ikke vil skade jeres forretning at overgå til det nye design. 

Held og lykke med det hele :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)