Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UR Producent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Er der en der kan hjælpe mig, jeg sidder med en tanke om at lave ure. Jeg mangler den en producent, som jeg kan kontakte i forbindelse med fremstillingen af urerne. Er der nogle herinde, som kan anbefale nogle gode producenter, det skal helst ikke være producenter hvor man skal punge ud med den helt store formue for at få produceret urerne. Da jeg lige er begyndt, så er økonomien ikke det store her i starten.

Men er der nogle der kan hjælp mig med at finde en god producent eller hjælpe mig med at finde et sted hvor jeg kan søge efter producenter.

Tak på forhånd :D

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Gjetter:
skal helst ikke være producenter hvor man skal punge ud med den helt store formue for at få produceret urerne

Så har du valgt det forkerte at få produceret - det er dyrt og har høje krav til minimums.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at det er dyrt at producerer. Men samtidig må der også være muligheder at finde en producent man kan samarbejde med. Problemstillingen er jo at finde en producent, så må det andet komme bagefter. Skal bare skabe en kontakt og så må jeg jo vurderer hvor meget der skal ligges af kapital.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - men for at vi kan hjælpe dig med rette kontakter så tror jeg det vil hjælpe hvad type ur m.v. vi er i.

Er det quartz urværk, hvad specifikationskrav skal der være, den slags ting så vi kan finde ud af om du søger de relativt "billige" producenter i Kina, eller en fabrikant i eksempelvis Schweiz.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vi var sådan set åbne for begge ting. Så det var også mest hvad folk havde bedst erfaring med. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)