Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer,

Jeg var lidt i tvivl om, hvor jeg skulle ligge dette post - men nu blev det i denne kategori.

Jeg sidder her til aften, og diskuterer med en ven/sparringspartner, om hvornår det er en god idé at ligge priser på sit website,

Qua jeg er ved at starte et nyt projekt, hvor priserne kan variere meget set-up til set-up, syntes jeg det er bedst at undlade dem, og så tage en individuel snak med kunden om deres ønsker og behov, for så derefter at komme med en samlet pris. Hans påstand er, at man skal lave en pristabel/beregner eller nogle pris eksempler, så kunderne kan se, hvad de skal give med det samme.

Hvad er jeres holdning til emnet og eventuel erfaring?

Det skal siges, at jeg er i IT konsulent / service provider branchen. - Altså ikke en webshop ! ;)

Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Fra  Roskilde IT Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik er selv IT konsulent. ( dejligt med noget konkurrence )

Har selv puttet priser på min hjemmeside og har fået så meget positiv

feedback tilbage på mine meget klare og gennemskuelige priser.

så synes bestemt også i skal lægge jeres priser op.

alt efter hvor høj en timepris i har.

Ha en super dejlig aften og held og lykke :D  

Mvh. David Jensen - Roskilde IT

www.Roskilde.IT

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal havde et job udført så går jeg jo blot ind og søger på google og finder så en række virksomheder som beskæftiger sig med det jeg nu ønsker.

Findes der ikke en oversigt over time priser eller cirka priser for ydelser, så bliver siden 9 ud af 10 gange blot lukket ned igen, jeg går ind på en hjemmeside for at finde en ide om hvad prisen bliver, ikke for at læse side op og side ned med lovprisninger om sig selv og sit firma.

Skal man som kunde først ud i og kontakte firmaet, så føler man sig også lidt allerede tvunget ind som kunde, også holder jeg mig bare væk.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil - lige som de andre - anbefale, at du skriver vejledende priser. Jeg har det selv sådan, at der som regel er en grund til, at der ikke er priser på hjemmesiden = det er dyrt, og så holder jeg mig som regel langt væk. 

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David - konkurrence og konkurrence tjo lidt er det vel, men jeg foretrækker at se os i branchen som partnere. Ud fra hvad jeg kan se på din hjemmeside, tror jeg vi segmentere os lidt forskelligt. :-)

Okay det er nogle gode argumenter i kommer med. Måske er nogle priseksempler ikke helt spildt tid så .. ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)