Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af affiliate hjemmeside, smart eller ej?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey deride.. 

Jeg synes at affiliate hjemmesider er noget af det mest spændende, og har også fundet en som jeg overvejer at købe..

Den koster 13k, og ikke fordi det er MANGE penge, så vil jeg helst gerne være sikker på at det kan tjenes hjem igen. 

Jeg har fået nogle billeder og statistikker, som ser rigtige nok ud, men kan jeg vide at det ikke er photoshop eller lignende?

Tusinde tak på forhånd.

Vh. Tolga

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Fra  a2group.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga,

Det lyder spændende!

Nej du vil jo selvfølgelig ikke vide om det er photoshop eller ej. 

Dog kan du evt. bede om login så du selv kan se resultater?

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men han har rigtig mange sider på på analytics og partner-ads delen. Det ville betyder han gav mig adgang til det hele, det ved jeg ikke lige om han er villig til. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ellers prøv at bede om video, hvor han går igennem det, hvor du kan se han logger ind på Analytics, Partner-Ads osv.

Jeg har været igang med at sælge en side, hvor én bedte mig om det. Synes det er en smart måde at gøre det på. Det er selvfølgelig stadig muligt at snyde, men lidt sværere. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Ellers prøv at bede om video, hvor han går igennem det, hvor du kan se han logger ind på Analytics, Partner-Ads osv.

Jeg har været igang med at sælge en side, hvor én bedte mig om det. Synes det er en smart måde at gøre det på. Det er selvfølgelig stadig muligt at snyde, men lidt sværere. :-)

Det har du helt ret i.. Det må jeg da kunne tillade mig at bede om synes jeg :)

Ikke at 13k er utroligt mange penge, men stadig.. Når det er på affiliate synes jeg det er meget alligevel :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tolga

Jeg har lige sendt dig en besked her på Amino! :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis sælger har Google Analytics installeret, så er det pærelet at tilføje dig som læser, så du selv kan verificere alle data selv, uden at skulle stole på screenshots og samtidig uden at give dig adgang til at redigere i noget.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

Hvis sælger har Google Analytics installeret, så er det pærelet at tilføje dig som læser, så du selv kan verificere alle data selv, uden at skulle stole på screenshots og samtidig uden at give dig adgang til at redigere i noget.

Årh fedt det anede jeg ikke :O

Men det er mere hans partner-ads statistikker jeg vil have bevis for, jeg kan nemlig godt se der er noget aktivitet på siden :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du spurgt ind til hvorfor han sælger? Er der en trustpilot score på siden? Har han andre sites? Hvor gammel er siden?

Generelt så er jeg meget skeptisk når det handler om at sælge velfungerende affiliate sider, for hvorfor sælge noget som giver penge og som sandsylgivis har et minimum af vedligeholdelse?

Og her holder en forklaring som "jeg har ikke tid" eller "jeg vil fokusere på noget andet" altså ikke... Ofte ved sælgerne noget som du ikke ved. Måske er der noget på vej som vil gøre siden mindre værd... En tendens et produkt som ikke længere vil være på markedet eller måske en ny version af et produkt som den side du køber ikke ranker højt på.

Måske kan min kommentar give dig nogle flere ting at tage med i dine overvejelser...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

NetKongen:

Har du spurgt ind til hvorfor han sælger? Er der en trustpilot score på siden? Har han andre sites? Hvor gammel er siden?

Generelt så er jeg meget skeptisk når det handler om at sælge velfungerende affiliate sider, for hvorfor sælge noget som giver penge og som sandsylgivis har et minimum af vedligeholdelse?

Og her holder en forklaring som "jeg har ikke tid" eller "jeg vil fokusere på noget andet" altså ikke... Ofte ved sælgerne noget som du ikke ved. Måske er der noget på vej som vil gøre siden mindre værd... En tendens et produkt som ikke længere vil være på markedet eller måske en ny version af et produkt som den side du køber ikke ranker højt på.

Måske kan min kommentar give dig nogle flere ting at tage med i dine overvejelser...

Super! der var lige nogle ting jeg ikke havde tænkt helt over, tusinde tak :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)