Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fup eller ej ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

jeg har lige oprettet mit firma, og har netop fundet de første varer som jeg har tænkt mig at købe hjem.

men jeg er lidt i tvivl om det er en der prøver at snyde mig og jeg ved godt at 5000 kroner ikke er så meget at blive snydt for men det er alligevel unødvendige penge at smide væk. jeg har læst lidt her inde for at finde ud af hvordan det var sikkert at betale, så jeg kunne få mine penge igen hvis nu at det var en der prøvede at snyde mig. jeg fandt ud af at esrow er en sikker måde. jeg skrev til ham om jeg kunne betale over escrow, han skrev tilbage at han ikke tog i mod escrow fordi det tog lang tid for pengene blev overført eller noget i den stil. jeg har skrevet til ham at nu hvor han ikke ville tage i mod escrow, så ville gerne starte med at bestille en af hver af de forskelige ting det koster i alt omkring 65 $ inklusivt fragt og jeg jeg regner ikke med at han vil snyde mig for så lidt penge. han har svaret at det var i orden så jeg er virkelig i tvivl om det er et fupnummer eller hvad.

han har sendt et company register og en website med produkter, men jeg ved ikke rigtig noget om det så jeg ville hører om der er nogle der har forstand på det som kunne hjælpe mig

link til website www.Shenzhen-Letian.com

 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså... Hvis vedkommende var seriøs, så var vedkommende også fleksibel - men her ser jeg ikke nogen fleksibilitet.......

Hvad med paypal? Der får du også en hvis garanti hvis det er tilfældet at du bliver fuppet... Vil du/vedkommende ikke det?

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tilbudt paypal men det skriver han at deres firma ikke modtager

Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Raw Iron Design v/Resad Turanovic Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også bruge PayPal, det er meget sikkert derinde også :) 

Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Raw Iron Design v/Resad Turanovic Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg helt bestemt det er fup 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Ferrold:

jeg har tilbudt paypal men det skriver han at deres firma ikke modtager

Okay, så sys jeg du skal holde dig væk - ikke fordi man med garanti kan sige at det er fup, måske er den god nok - men du har bare ikke nogen garanti...

Har du fundet sælgeren igennem google eller alibaba

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er også det jeg tænker

men vil de virkelig fuppe for 60 $

Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg har fundet ham på alibaba

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

læste som 5000

Og om de vil det? - folk er sultne

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Ferrold:

ja jeg har fundet ham på alibaba

Okay, profilen burde fortælle en del er han gold member, hvor lang tid har han været det, Response Rate osv...

Hvis det ser OK ud, så go for it, under halvandet hundrede - og det bliver du ikke fattig af ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)