Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tager TradeDoubler også røven på jer?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

De står på din konto indtil der er 400 eller de går konkurs, log ind på din konto og se det der

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AdXpert:

En mulighed, du kan overveje, er at lave en dårlig anmeldelse af hjemmesiden, der ikke har betalt (fx på Trustpilot, som du allerede har gjort for TD). Hvis man antager, at TD ikke lyver, så er det jo dem, der ikke betaler til tiden. Måske kunne en dårlig anmeldelse sætte skub på det.

Smid firmaet en mail først. Det er dårlig stil ikke at give dem mulighed for at løse det først.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bichon:

Du kan skrive til dem på adrs. her: Publisher.dk@tradedoubler.com     Den person hedder PAW, men vent ikke at du får svar med det samme, men bliv ved med at ryk for svar hele tiden. Det kræver noget skriveri og rykkeri, de er seje at danse med, jeg kunne jo godt håbe at der var mange der gjorde det samme, så vi stod sammen.

Jeg skriver allerede sammen med Pav. Så sent som i dag har jeg fået en mail om at han rykker de relevante parter. Men det skriver han ca hver 3-4 uge, så det er svært at tage seriøst.

Man får meget nemt den tanke, at de simpelthen har besluttet at beholde de par tusinde kroner fra alle deres partnere, i håb om at der ikke er nogen der brokker sig. I princippet kan der jo være tale om millioner af kroner de undlader at udbetale. Om det decideret er svindel ved jeg ikke, men mistanken nager.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er muligt TradeDoubler er i økonomiske vanskeligheder og forsøger at holde det hele kørende ved systematisk at "glemme" at udbetale nogle af pengene. Din bedste chance for at få udbetalt dine egne penge er formentligt at skrive et brev til TradeDoubler der i meget store ord forklarer at

1) Hvis virksomheden som TradeDoubler har indgået samarbejde med ikke kan betale må TradeDoubler begære dem konkurs. Idet virksomheden stadig driver forretning må du antage at det ikke er tilfældet. I fald TradeDoubler har grund til at tro at samarbejdsvirksomheden vil være i stand til at betale indenfor en overskuelig fremtid må du udbede en deadline for hvornår TradeDoubler vil begære virksomheden konkurs skulle det ikke vise sig at være tilfældet.

2) TradeDoubler skylder dig penge, og hvis ikke de falder snarrest er din eneste mulighed at begære TradeDoubler konkurs.

Selvom det kun koster 750 kr at ingive en konkursbegæring har du sikkert ikke lyst til at bøvle med det, så du må bare håbe på at TradeDoubler har fornuft nok til at lukke et spirerende oprør ned med det samme.

Dette forudsætter naturligvis at det ikke vil være det store tab for dig hvis TradeDoubler beslutter sig for at ophøre jeres samarbejde.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun nikke genkendende til det hele. Jeg skiftede alt væk fra Tradeoubler her for 2-3 mdr siden... obver til Adservice og PartnerAds... min lead indtjening steg flere tusinde umiddelbart efter... sååå.... Stick out tongue

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu skrevet til en enkelt fra listen hos TradeDoubler for at forhøre mig. Det skulle jeg nok ikke have gjort. De blevet meget sure over min henvendelse, da de aldrig havde haft noget med TD at gøre. Jeg kom forståligt nok i skudlinjen, da de ikke ville beskyldes for ubetalte fakturaer, til trods for at jeg bare skrev for at få afkræftet TD's påstande. Det fik jeg så også.

TD har altså en liste over ubetalte fakturaer, hvoraf der fremgår navne på hjemmesider der ifølge dem selv, aldrig har været kunde hos TD. TD hænger altså andre hjemmesider ud som dårlige betalere, og bruger dem over for deres partnere som argument for, at de kan betale det de skylder.

Det ser i øvrigt ud til, at jeg en mindre udbetaling næste gang, så lidt er der da sket. Jeg har dog stadig 3.800 kr tilgode.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tradedoubler har udbetalt til mig i dag efter jeg skrev til dem nogle gange

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg loggede ind på min TD konto for at se hvordan mit tilgodehavdende havde det,- de stod der stadig,- har faktisk afskrevet dem nu da beløbet ikke er så stort mere, men det der undrede mig, var at der havde været en stor aktivitet på kontoen, mange klik på annoncerne o.s.v- det var i sidste uge og forrige uge,-KLIK PÅ ANNONCERNE,- jeg fjernede ALLE deres annoncer fra min side i sommeren 2013,- hvordan kan der så være klikket på dem lige nu? Det viser da bare at de ikke har styr på noget,man kan jo ikke klikke på en annonce der ikke er der. Jeg får også mail fra dem med at nu er den og den annoncør lukket ned,men kikker jeg efter er det flere måneder siden den annoncør lukkede ned. Jeg ryster på hovedet og ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

De har også lovet at udbetale mit udestående fra 2012... Men lad os nu se ;-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg mangler stadig at skulle ha udbetalt godt 400 kr fra TD - det er TELIA de siger der ikke har betalt. Jeg er flyttet fra Trade Doubler  til TradeTracker og pludselig er TELIA på deres side, og vil gerne ha annoncer på vores sider - men jeg skal altså ikke nyde noget hos Telia,- deres reklamer bliver ikke på mine sider,  før jeg har fået mine penge fra TD

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)