Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres erfaring med Giveaways ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Go Have Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at have en helt ny webshop med vedligeholdelsesfrie havemøbler klar på www.go-have.dk (vi mangler stadig at få produkter og et par ekstra ting). Da det er en ny virksomhed, tænker jeg at der kan være meget at hente på Facebook giveaways. 

Ud fra, hvad jeg selv har bemærket, er giveaways virkelig en effektiv måde at skaffe fans til ens firmaside på Facebook. De der deltager i konkurrencerne er interesseret i havemøbler, det kunne f.eks. være en stor parasol, der tilbydes som præmie. Når private deltager ved at kommentere og dele opslaget, kan budskab og branding jo nå langt på det sociale medie.

Har i erfaringer med giveaways på Facebook? 
Eller har i oplevet effekt på andre medier, evt. Instagram?

Det kunne også være fedt, hvis i har andre indput til at skaffe likes og fans til firmasiden på Facebook.

Krydser fingre Yes

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Go Have Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Go Have Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har noget at bidrage med?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej go-have.dk

Kommenterer kun udfra egen erfaring.

Jeg vil mene at konkurrencer på facebook er et must. Det giver en masse traffik på både siden, samt webshop. Du skal selvfølgelig være klar over de regler der er omkring konkurrencer på facebook.

Men du virker til at have sat dig ind i det :)

Instagram synes jeg ikke giver det helt store, da mange af de besøgende/likes er udenlandske. Men det udelukker ikke at jeg synes det er en god ide at have en. Det tillader lidt mere uformelle billeder (Billede af dig på kontoret etc)

Men synes klart du skal smide mest energi på din/jeres facebookside.

Mvh Lasse 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Go Have Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Fedt med dit indput - Jeg lægger fokus på Facebook så :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blogger og har god erfaring med giveaways. Især på facebook. Set med bloggerøjne så er giveaways meget mere effektive end blot almindelig omtale af produktet. Man får flere likes til sin side. Og over 95% af dem bliver på siden også efter kunkurrencen er slut (er min erfaring). Du kan sagtens få en god konkurrence på instagram med relevante følgere. Det handler blot om at lave sine hashtags rigtigt. Men det giver slet ikke samme rækkevidde som facebook.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har giveaways på min shop hver mandag, og det skaber en enorm trafik, og betyder så lidt økonomisk set. 

Som en af de andre skriver, så bliver kunderne på Facebook siden efterfølgende, og det har givet mig mange salg derinde :0)

Finkena

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)