Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være iværksætter/salgsdirektør i appdesignfirma?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en mulighed for at blive iværksætter med en genvej. Jeg har haft en lille enmandsvirksomhed med et stort netværk i en årerække, hvor jeg med skiftende held har udviklet og udgivet apps til IOS. Jeg har en mindre portefølje af gode apps, men mangler den, der kan få dem ud i verden - måske er det dig?

Firmaet startede med god succes med at udvikle app´en til brætspillet Ego. Vi solgte på 2 år omkring 50.000 spil, og har været en af de længstlevende danske spilapps, som stadig efter fire år jævnligt ligger på top 50. Overskuddet herfra blev brugt til at udvikle to netværksspil med spændende vækstpotentialer (Charades - Ape og Masterfeud) Desværre ligger begge spil og bobler i App store med knap 1000 downloads og er aldrig brudt igennem. Det største projekt i det seneste år har været en læsehjælps-app til iPad (Let Læsning med Danny & Ditte) som har tilkoblet en redaktør og ca. 20 forfattere/illustratorere. Et stort opsat projekt som er både en læseapp og en bogbutik. Den er kommet godt fra start med ca. 500 downloads på 2 måneder uden at vi har reklameret og en del kommuner er interesserede. Vi har desuden tilknyttet en journaliststuderende som har forsøgt at få det i medierne.

Så firmaet lever i bedste velgående og har nogle spændende potentialer. Men min force er idéudvikling, grafisk design og projektledelse med en tilknyttet programmør. Desværre har jeg en tendens til at miste fokuset når først appen er udgivet. Så er der nye projekter i støbeskeen og app´en får ikke den tid og fokus som der skal til for at slå igennem.

Jeg kører firmaet ved siden af undervisning i design men drømmer om at kunne leve af det. Så det jeg mangler er en, der kan professionalisere firmaet og tage apps´ene fra udgivelse og løfte dem, så verden opdager dem.

Er det mon noget for dig?

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du at du kører det sideløbende med noget undervisning, vil det sige du kører det på deltid og den/de du søger også skal være deltid eller hur? :-) 

Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som jeg også skrev i det oprindelige indlæg

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du skrevet i det oprindelige? 

Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå sorry, jeg troede du var en anden jeg skrev med tidligere.

Ja det er deltid. Jeg håber en gang at kunne leve af det, men det er har langt fra været muligt indtil nu. Og jeg står ikke umiddelbart for at tage chancen og gå all-in. Så det er deltid i første omgang.

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så hvor mange timers arbejde forventer du der skal ligges i det på en ugentlig basis? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig spændende! Har du nogle krav til hvilke kompetencer din nye partner skal have? :)

Fra Rødding
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Games Inc. Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del tanker. Men har møde med en anden på mandag, så prøv evt. at skrive engang i næste uge.

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Nikolaj

Hvis dit møde ikke bar frugt, er du velkommen til at kontakte mig, mit firma ligger i Aalborg og jeg er bosat i Thisted.

Måske vi i fællesskab kan skabe noget spændende,

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)