Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det kun Danløn der er kompatibel med Dinero?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal til at udbetale løn til mig selv for første gang i mit ApS og kigger lidt på at få Bluegarden til at lønadministrere for mig (149 kr.), men ser så at der i Dinero er en knap til at importere fra Danløn så bogføringen udføres korrekt.

Spørgsmålet er så om det er bedre (nemmere) at selv lave lønnen i Danløn (15 kr.) og så importerer ind i Dinero, så bogføringen er korrekt eller få lavet lønnen ved Bluegarden, men så skal jeg selv bogføre eller er det også kompatibelt med Dinero. 

Det skal siges at jeg ikke er særlig hård til bogføring og ville være træt af at skulle betale 149 kr. ved BG og så have bøvlet bagefter med bogføringen og måske lave den del forkert. 

Er Danløn nem at gå til, selv for en novice? 

Mvh. Søren 

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:

Hej 

Jeg skal til at udbetale løn til mig selv for første gang i mit ApS og kigger lidt på at få Bluegarden til at lønadministrere for mig (149 kr.), men ser så at der i Dinero er en knap til at importere fra Danløn så bogføringen udføres korrekt.

Spørgsmålet er så om det er bedre (nemmere) at selv lave lønnen i Danløn (15 kr.) og så importerer ind i Dinero, så bogføringen er korrekt eller få lavet lønnen ved Bluegarden, men så skal jeg selv bogføre eller er det også kompatibelt med Dinero. 

Det skal siges at jeg ikke er særlig hård til bogføring og ville være træt af at skulle betale 149 kr. ved BG og så have bøvlet bagefter med bogføringen og måske lave den del forkert. 

Er Danløn nem at gå til, selv for en novice? 

Mvh. Søren 

Hej Søren

på nuværende tidspunkt er det kun Danløn der kan importeres direkte ind i Dinero. Vi arbejder på at udvide så man på sigt også kan importere direkte fra Bluegaarden. Jeg vil anbefale dig, nu hvor du ikke er stærk i bogføring, at anvende Danløn da jeg ofte oplever at især bogføring af løn kan være en udfordring for nybegyndere. 

Håber dette er til hjælp i forhold til din beslutning :)

De bedste hilsner

Jacqueline 

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret - jeg går efter Danløn og håber jeg kan finde ud af det :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)