Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind 6 mdr. gratis Google Adwords optimering (værdi 19000+moms)

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Vi er i julestemning og vil gerne sætte 6 måneders gratis Google adwords optimering og vedligeholdelse på højkant.
Dette har en værdi på ca. 19000 + moms 

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at tilmelde jeres firma på www.linkkataloget.dk - Her trækker vi lod iblandt de tilmeldte sider tirsdag d. 23/12-2014 og giver vinderen direkte besked på mail og offentliggør det på vores hjemmeside.

Held og lykke og glædelig jul fra WEBoptimist

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige modtaget en mail om hvad Google adwords optimering og vedligeholdelse indeholder, så det får i selvfølgelig også lige svar på herinde.

Optimering og vedligeholdelse af jeres Google adwords kampagner indeholder ugentlig overvågning og optimering af eksisterende adwords kampagner. Der bliver selvfølgelig ikke lavet nogle drastisk store ændringer i forhold til det setup i har nu, medmindre vi i samarbejde aftaler det. Med andre ord så er i med på sidelinien hele vejen igennem. Formålet er at få tunet og finjusteret jeres nuværende kampagner så de performer bedste muligt i forhold til budget, klikpriser og placering.

Hvis i har flere spørgsmål er i meget velkommen til at komme med dem :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke dårligt med en tidlig julegave Smile

Den er jeg med på - har lige tilmeldt mig

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BrandtLogistics

Nej det er vel ikke så tosset endda at få sine adwords kampagner optimeret og overvåget i 6 måneder gratis :)

Dit link er netop blevet godkendt

Mvh

Jonas Ebbe

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot konkurrence! Tilføjet link :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas Ebbe

Fantastisk tilbud!

Gælder tilbuddet også, hvis man tilmeldte sin virksomhed www.linkataloget.dk før denne konkurrence?

Vi vil sprede dette fantastiske juletilbud ud til vores netværk.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Skal nok tage CleverDeal.dk med i lodtrækningen :)

Mvh Jonas Ebbe

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Har du et link til jeres hjemmeside, så jeg kan se om det er mig der har vundet :)

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vinderen bliver først fundet d. 23/12-14 og får besked direkte på mail og offentliggjort på www.weboptimist.dk  :)

Mvh Jonas Ebbe

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag modtaget en mail om det kan lade sig gøre at benytte "præmien" i konkurrencen til at få oprettet en Google Adwords konto og kampagner. Og hvis du/i ikke allerede har en Google Adwords konto, så kan vi selvfølgelig godt finde ud af at lave præmien om til dette i stedet for :)

Mvh
Jonas Ebbe 

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)