Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero vs. Billy's Billing?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Fra  idbolig.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogle der har erfaring med de to?

- Hvad er "bedst"
- Nemmest
- Overskueligt
- Etc.

Eventuelle erfaringer med disse søges :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med Billys Billing.

Det er enkelt og nemt at anvende, og meget intuitivt; mange af mine kreative iværksætter kunder sværger til Billys Billing, fordi det giver god mening for dem.

De mere "mainstream" kunder jeg har benytter e-conomic.

Det er helt klart smag og behag.

Har du brug for sparring, så er du velkommen til at kontakte mig.

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billy'sBilling har jeg også benyttet. Et virkelig godt og simpelt program.

Men synes kundeservicen er virkelig dårlig - også den måde de holder folk hen på vedr. nye funktioner mm.

Dinero er den nyeste, men udvikler sig ekstremt hurtigt - det er også et godt og simpelt program.

Bruger selv e-conomic, det er en del mere avanceret.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger selv Dinero og det er jeg meget tilfreds med. Dinero er nem og overskuelig at finde rundt i. Alt er bekrevet på en menneskelig måde, så man behøver ikke at være revisor for at kunne arbejde i programmet. Jeg prøvede selv med Billy's Billing for et par år siden (før Dineros tid) og det virkede meget uoverskueligt for mig. 

Fordelen ved Billy's Billing er at de har webshop API, som automatisk bogfører salg fra din webshop. Det kommer Dinero vidst først med senere i 2015. Jeg har selv en webshop og bogfører manuelt i Dinero. Det er stadig nemt, men en automatisering er selvfølgelig bedre Big Smile

Mvh. 
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kan vil have det automatisk. Er der så andre en BB ?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du ikke har brug for særlig funktionalitet som f.eks. integration med webshop, er det mit standardsvar, at de to er lige gode. Jeg anbefaler, at du tager en demoversion af hver. Køb en pose æbler, lav en faktura, flyt penge fra bank til kasse og lav momsrapport og regnskab. Ved disse lette manøvrer, får du prøvet det basale og får en fornemmelse for 'look-and-feel". Hvad der "bedst", "nemmest" og "overskueligt" er jo meget subjektiv, så giv dig selv en time med hver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nemt at skifte fra det ene til det andet for på den måde at afprøve begge produkter?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man skal ikke skifte frem og tilbage men starte f.eks. 1/1 2015 bogføring i begge programmer og lave ting dobbelt indtil man har valgt - det er besværligt at flytte alt over, så dobbelt kørsel i 14 dage er langt at foretrække

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak. Det vil jeg afprøve :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Dinero i en kort periode, men flere åbenlyse ting som f.eks. API og Abbonementsstyring mangler (oprindeligt blev det lovet, men det løfte blev trukket tilbage) og det var f.eks. ikke muligt at tilskrive EU Rykkergebyr på 310kr.

Dvs. det kan ikke engang bruges til at fakturere i ... ihvertfald ikke hvis dine kunder betaler for sent. Det mest positive jeg har at sige var at jeg fik mine penge tilbage da jeg brokkede mig ... det skal de in all fairness have!

Jeg er godt tilfreds hos BillysBilling det er efter min mening et bedre og mere modent produkt.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)